Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:00:31 GMT

طرح آب رسانی اضطراری شهر بانه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۱۳۶۲

طرح آب رسانی اضطراری شهر بانه افتتاح شد

سنندج - با حضور مسئولان و طی مراسمی طرح آب رسانی اضطراری شهر بانه افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح آب رسانی اضطراری شهر بانه ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

محمد حسین محمدی در این آیین گفت: با وجود رشد جمعیت و پیش بینی رشد آن در سال های آینده مشخص بود که بانه با کمبود آب مواجه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آبفا کردستان عنوان کرد: آب بانه آبی سالم برای شرب بود اما طعم و بوی خاصی داشت و پیش بینی کم آبی در سال های آینده برای این شهر وجود داشت.

وی افزود: باتوجه به بررسی های انجام شده شرکت آبفا، مشخص شد که ظرفیت آب بانه تا یک ماه دیگر ذخیره دارد و بعد از آن با مشکل مواجهه می شود.

محمدی گفت: با این وجود نیازمند طرحی اضطراری برای مشکل پیش رو بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان اظهار کرد: در این طرح ۱۱۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش این پروژه را در بر می گیرد.

وی گفت: این طرح اضطراری آب را با ظرفیت ۲۵۰ لیتر بر ثانیه آب را تصفیه و پمپاژ می کند.

محمدی افزود: در این طرح شش هزار و ۹۰۰ متر لوله گذاری با سایز ۳۰۰ میلی لیتر کار و با اعتبار شش میلیارد تومانی از محل اعتبارات عمرانی و داخلی صرف شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • حمله خرس خرابکار به کندو‌های زنبورداران در بانه (فیلم)
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • (ویدئو) حمله خرس خرابکار به کندوهای زنبورداران در بانه
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی