Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- انتخاب شهردار بومی برای فسا منجر به مشاجره لفظی عضو شورای اسلامی این شهر با شهروند 67 ساله شد که این مشاجره بازخوردهای زیادی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

مصطفی بادیان رئیس شورای اسلامی شهر فسا چهارشنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: ماجرا از این قرار است که یکی از فعالان انتخاباتی ستاد شهرام محمدی عضو شورای اسلامی شهر فسا خواستار انتخاب شهردار بومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مخالفت شورای اسلامی شهر فسا با این موضوع و انتخاب فردی غیربومی به عنوان شهردار، اعتراض یکی از شهروندان را به دنبال داشت که در نهایت منجر به اختلاف و مشاجره لفظی بین شهرام محمدی عضو شورا و شهروند 67 ساله فسایی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر فسا گفت: این شورا این رفتاررا بسیار ناپسند می داند و تصمیم دارد که برای حل اختلاف بین این دو نفر قدم بردارد.
شهرام محمدی عضو شورای اسلامی شهر فسا نیز به خبرنگار ایرنا دلیل مشاجره خود با شهروند 67 ساله را فحاشی های این شهروند عنوان کرد و گفت: هیچ گونه کتک کاری نداشتیم، تنها یک مشاجره بود.
وی افزود: از ابتدای شروع به کار شورای اسلامی شهر فسا برخی به صورت فردی یا گروهی با هدف تحت تاثیر قرار دادن تصمیمات شورا سعی در ایجاد فضای مسموم دروغ و شایعه و جوسازی پیرامون شورای شهر و اعضا می کنند.
وی ادامه داد: البته شورای اسلامی شهربا مقاومت در برابر فشارهای منفعت طلبان، استقلال خود در تصمیمات را حفظ کرده است، شایعات اخیر و دامن زدن عده ای به آن نیز به همین دلیل است.
شورای شهر فسا 7 عضو دارد.
فسا در 130 کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.
خبرنگاران:‌سهیلا شیبانی نژاد/ سجادخسروانیان ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
9653/9254 / 1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز