Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:رئیس کانون وکلای دادگستری همدان، از فعالیت ۵۰۰ وکیل کانون وکلا در استان خبرداد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۱۹ وکیل زن می باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا ترکستانی، رئیس کانون وکلای دادگستری همدان امروز (18 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: 283 وکیل قوه قضائیه و  500 وکیل کانون وکلا نیز در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 119 وکیل زن می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه کانون وکلا به افراد مستضعف وکیل رایگان در اختیار قرار می دهد، افزود: در سال جاری وکلای این مرکز 393 پرونده تسخیری و 104 پرونده معاضدتی را قبول وکالت کردند.

 

وی از ارائه 53 هزار و 915 مورد مشاوره رایگان به عموم مردم در همه حوزه های قضایی خبرداد و تصریح کرد: از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر در دادگستری، دادگاه عمومی، اداره‌کل زندان‌ها و... به مردم مشاوره حقوقی رایگان ارائه می‌ شود.

 

رئیس کانون وکلای دادگستری همدان بیان داشت: همچنین با نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد، آسایشگاه حضرت ابوالفضل(ع) و اداره بهزیستی همکاری داشته‌ایم.

 

ترکستانی اظهار کرد: در سال جاری 99 پرونده انتظامی در استان تشکیل شده که 26 مورد منجر به قرار منع تعقیب، یک مورد ابطال پروانه وکالت، سه مورد انفصال از خدمت و 6 مورد نیز تنزل پایه برای وکلا اتفاق افتاده است.

 

وی گفت: متأسفانه شاهد فعالیت مؤسسات حقوقی غیرمعتبر در استان هستیم و مؤسسه‌ای معتبر است که مدیرعامل آن وکیل دادگستری و پروانه وکالت داشته باشد و باید مهر مرجع کانون وکلا و یا قوه قضائیه داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: زمانی که دعوی بین اختلاف وکلا وجود داشته باشد به دلیل اینکه قرارداد خصوصی بین وکیل و موکل منعقد شده است این دعوی قابلیت استماع ندارد .

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند