Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : اگر دشمنان نظام و انقلاب قصد هر گونه تعرضی به آسمان کشور را داشته باشند سیلی محکمی از دلاوران مردان پدافند هوایی خواهند خورد.
آیت الله دری نجف آبادی و امام جمعه اراک در جمع کارکنان و فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) اراک افزود : تسلیحات دفاعی دیروز با امروز کشور به خصوص در حوزه پدافند قابل مقایسه با گذشته نیست و پیشرفت کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد : نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اراک دوران هوش و ذکاوت خود را به رخ دربار و شاهنشاه ایران کشید که نیاز است همچنان این هوشیاری و ذکاوت حفظ شود.
سرهنگ صادقی یار جانشین فرماندهی مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) اراک ضمن بیان اقدامات و عملکرد پدافند هوایی هم گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از چهل و هشت هزار شهید در دوران جنگ، و لایتمداری خود را اثبات نموده است و بعد از اتمام جنگ تحمیلی نیز با در کنار مردم بودن نظیر زلزله ی اخیر ولایت مداری و خدمت به نظام را ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود