Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@17:22:11 GMT

100 درصد روستاهاي شهرستان سلطانيه برق دار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۷۸۵۱۰

100 درصد روستاهاي شهرستان سلطانيه برق دار شد

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - سرپرست فرمانداري سلطانيه گفت: هم اکنون اين شهرستان 46 روستا دارد که با آغاز عمليات اجرايي طرح برق رساني به آخرين روستاي علي آباد گويشه، 100 درصد روستاهاي سلطانيه از اين نعمت خدادادي بهره مند شدند.

به گزارش ايرنا، توحيد سليمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: عمليات برقرساني به آخرين روستاي اين شهرستان با اعتبار يک ميليارد و 380 ميليون ريال آغاز شده است که با تکميل آن تمامي روستاهاي اين شهرستان برق دار مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين ادامه داد: همزمان با ايام الله دهه فجر 86 پروژه عمراني، کشاورزي، خدماتي و صنعتي اين شهرستان با اعتبار 165 ميليارد تومان بهره برداري و يا کلنگ زني مي شود.
سرپرست فرمانداري سلطانيه خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه ها 50 پروژه مربوط به بخش عمراني با مبلغ 16 ميليارد تومان، 14 طرح کشاورزي به مبلغ سه ميليارد و 500 ميليون تومان،21پروژه خدماتي با اعتبار 1.5 ميليارد تومان و افتتاح فاز دوم کارخانه توتون صنعت با اعتبار 144 ميليارد تومان توسط سرمايه گذاري بخش خصوصي را شامل مي شود.
وي يادآوري کرد: 12 خانه بهداشتي نيز در اين ايام با اعتبار يک ميليارد و 860 ميليون تومان مورد بهره برداري قرار گرفت و علاوه بر آن ساختمان مرکز بهداشت اين شهرستان نيز با سه ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار کلنگ زني شد.
به گزارش ايرنا، شهرستان سلطانيه با 2 بخش و 30 هزار نفر جمعيت در 40 کيلومتري از مرکز استان زنجان قرار دارد.
طي چند سال گذشته برق رساني به روستاهاي اين استان روند روبه رشدي داشته و به طوري که حتي ساکنان روستاهاي کم برخوردار نيز از اين نعمت بهره مند شده اند.
بنا بر اعلام شرکت توزيع نيروي برق استان زنجان، با توجه به آخرين سرشماري انجام گرفته سال (95) از مجموع يکهزار و 55 روستا ،172 روستا خالي از سکنه شده و 14 روستا نيز فاقد برق زير 15 خانوار هستند که تا کنون به 890 روستا با جمعيت ساکن 103 هزار و 705 نفر معادل 99 درصد برق رساني شده است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامي ** انتشار: رويا رفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۷۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند