Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفت: راهپیمایی پرخروش و شکوهمند ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزت ملی لازم است و باید ثابت کنیم که همچنان حامی انقلاب هستیم.

به گزارش جماران، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی امروز در درس خارج خود گفت: این انقلاب با سرمایه‌گذاری زیادی به دست آمده است؛ برای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده و با زحمات فراوانی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول تاریخ علمای ما آرزوی تشکیل نظامی اسلامی داشتند و گاهی هم به میدان آمدند ولی شکست خوردند اما در زمان ما یک مجاهد فریادگر با شجاعت و اخلاص و توکلی که داشت موفق شد.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: معنای انقلاب این نبود که افرادی سر کار بیایند و عده‌ای کنار بروند؛ این انقلاب ریشه دارد و ریشه آن این است که حکومتی براساس قرآن و روایات بنا شده است و ما در صف اول مبارزه با اسرائیل و آمریکا قرار داریم.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلابی بودن با تمایل به آمریکا و غرب، سازگار نیست بیان کرد: انقلاب مسئولیت سنگینی بردوش مسئولان گذاشته که باید در راستای گفتمان امام کار کنند زیرا مردم هم برای اجرای ارزش‌های اسلامی خون داده و تلاش کرده‌اند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: مسئولان باید فکری برای رفع فقر و بیکاری و ایجاد ارزانی داشته باشند؛ جای تاسف است که پول ما ارزان‌ترین پول در دنیا باشد که از دینار عراق هم خیلی پائین‌تر آمده است.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: امروز مردم از جهت معیشت و بیکاری و گرانی در مضیقه هستند و مسئولان باید برای کاهش آن فکری کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و بر هر کسی در حد خود لازم است حمایت کند، اظهار کرد: در ۲۲ بهمن ما نشان خواهیم داد به دنیا که ۴۰ سال است با عزت ایستاده‌ایم و در برابر کارشکنی‌های فراوان دشمن نیز خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به برداشتن روسری توسط چند زن در تهران عنوان کرد: چند تا زن را تحریک کرده‌اند که حجاب بردارند و به اندازه ای خوشحال شده‌اند که فکر می‌کنند انقلاب سست شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حفظ انقلاب از اوجب و واجبات است اظهار کرد: راهپیمایی پرخروش و شکوهمند ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزت ملی لازم است و باید ثابت کنیم که همچنان حامی انقلاب هستیم.

وی افزود: همه کارهای ما هم باید با تبعیت از ولایت فقیه و حول دستورات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای انجام شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، گفت: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در دیدار اعضای هیئت علمی دانشگاه حضرت معصومه (س) که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، گفت: کار ویژه بانوان با رویکرد اسلامی در قم نیازمند رویکردهای ویژه محتوایی است.

او با اشاره به اینکه فلسفه، اخلاق و فقه سه زاویه دید هستند که در عمق دانش تحول آفرین می‌شوند، مطرح کرد: این سه زاویه دید با شعار محقق نخواهند شد بلکه باید در لایه‌های عملیاتی به آن توجه کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه امروز در برخی از عرصه‌ها مانند معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم، عنوان کرد: وجود افرادی مانند شیخ بهایی در زمان صفویه موجب شد که امروز آثار برجسته معماری را در کشور داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه اضافه کرد: علت این اتفاق این بود که شیخ بهایی بر فقه و معارف الهی مسلط و در علوم روز نیز صاحب نظر بودند و امروز باید به پرورش چنین افرادی توجه داشته باشیم.

 

آثار جنسیت زنانه بر رشد عرفانی و معنوی

 

اعرافی با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، خاطرنشان کرد: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی در موضوع زن الگوهایی در جامعه خلق کرده است، تصریح کرد: دشمن از این موضوعات آگاهی دارد ولی تلاش می‌کند با بزرگ‌نمایی نقاط ضعف این دستاوردها را نادیده بگیرد.

اعرافی با اشاره به اینکه منطق زن مسلمان پیشتاز موفق در عرصه‌های گوناگون و متعهد به ارزش‌های الهی الگوی مدنظر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: این الگو باید ساخته شده و در متن تمام کارها قرار بگیرد.

او با بیان اینکه باید دانشگاه حضرت معصومه(س) به طور ویژه به این موضوع بپردازد، ابراز کرد: ارتباط دانشگاه با جامعه الزهرا(س) باید موجب نقش آفرینی‌های مشترک شود.

اعرافی با اشاره به اینکه این دانشگاه باید بنیه علمی قوی داشته باشد، بیان کرد: بعد بین المللی دانشگاه حضرت معصومه(س) می‌تواند به عنوان یک محور مهم در دستور کار قرار بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه البته در درجه نخست باید دانش فنی لازم در این دانشگاه تولید شود، اظهار کرد: در عصری قرار داریم که دشمنان از بسیاری از اقدامات خود ناامید شده و کارزار فرهنگی سنگینی را به وجود آورده‌اند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه وظیفه اصلی حوزه و دانشگاه حضور اثرگذار در این کارزار فرهنگی است، مطرح کرد: جامعه خوبی داریم و اگر حوزه و دانشگاه به خوبی نقش آفرینی کنند، وضعیت بهبود خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!