Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، وحیدرضا محمدی،شهردار منطقه ۱۵  شهرداری تهران، ضمن تبریک فرارسیدن روز جشن پیروزی انقلاب گفت: پردیس فرهنگی با برپایی ۱۰غرفه و استیج مقابل دانشگاه صنعتی شریف لاین غرب به شرق میزبان شهروندان تهرانی در مسیر راهپیمایی خواهد بود.

او در ادامه به تشریح عناوین غرفه ها پرداخت و افزود: «این غرفه ها با موضوع سلامت و طب اسلامی، جوانان و انقلاب اسلامی ، شهدای مدافع حرم، از پلاسکو تا سانچی، دست مادر خود را ببوسید، کودک، اقتدار و امنیت، دیپلماسی انقلابی، عفاف و حجاب ، بازیهای دیجیتالی (ورزش) و رادیو نمایشگاه، پذیرای شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شهردار منطقه در ادامه گفت: «این پردیس با همکاری مناطق ۱۴و ۱۷ برپا خواهد می شود.»

محمدی با اشاره به اعزام نیرو و ماشن آلات خدمات شهری در پاکسازی و نظافت مسیر راهپیمایی افزود: «در این راستا ۱۳۲ نیروی انسانی و ۹ دستگاه ماشین آلات شامل ۳ دستگاه فان، ۳ دستگاه خاور، ۲ دستگاه تانکر آب، یک دستگاه جارو بزرگ در پهنه ۴ خدمات رسانی خواهد کرد.»

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود

شهردار کرمانشاه گفت: کار فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود تا زمینه تغییرات ملموس فرهنگی در جامعه را فراهم کند.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اینکه راه‌اندازی مدرسه ترافیک کار جدیدی در کشور است که سبب توسعه فرهنگ ترافیک از سطوح پایه می‌شود، اظهار کرد: امید می‌رود این حرکت به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا در آینده شاهد ارتقای فرهنگ ترافیکی در شهر کرمانشاه باشیم.

وی افزود: علاوه بر موضوع ترافیک، لازم است مسئله کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد که در این راستا سه نهاد شهرداری، فراجا و آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند تا هماهنگی لازم صورت گیرد.

شهردار کرمانشاه گفت: کار فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود تا زمینه تغییرات ملموس فرهنگی در جامعه را فراهم کند.

کد خبر 751609

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز