Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > البرز - تسنیم نوشت:رئیس پلیس پیشگیری ناجا از تدابیر ویژه نیروی انتظامی برای چهارشنبه پایانی سال و تعطیلات نوروزی خبر داد.

سردار محمد شرفی در همایش سالیانه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان البرز که صبح امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه در طول سال چند هدف پیگیری می‌شود، اظهار داشت: یکی از اهداف ارزیابی عملکرد سالیانه کلانتری و پاسگاه‌هایی است که در طول سال بیشتر با مردم در تماس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه ابلاغ آخرین تدبیر به سطوح فرماندهی و دریافت انتظارات همکاران انتظامی جزو 2 هدف دیگر است، ادامه داد: در این همایش برنامه‌های آتی تذکر و بیان می‌شود.وی با اشاره به اینکه در طول 10 ماه سال جاری سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم در استان موفق بوده و در بسیاری از شاخص‌ها و مولفه‌ها مانند سرقت‌های مسلحانه، سرقت تحت عنوان مامور و سرقت مغاره پیشگیری شده است، بیان کرد: کل سرقت‌ها در استان البرز نسبت به میانگین سطح کشور 4 درصد کاهش یافته ‌و سیاست‌ها و شاخص‌های کشف استان مانند قتل‌ها و جرائم خشن نسبت به میانگین کشوری از سطح بالاتر برخوردار است.سردار شرفی با بیان اینکه میزان دستگیری‌های استان البرز از یک هوشمندی بالاتری برخوردار است، اضافه کرد: بیش از 70 درصد مجرمان دستگیر شده در استان دارای تکرار جرم بودند.وی با اشاره به اینکه در استان البرز اجرای دستور مقامات قضایی و احکام نسبت به مدت مشابه در 10 ماه گذشته افزایش یافته است، عنوان کرد: با توجه به مناسبت‌های پایان سال، حوزه انتظامی برنامه‌های مفصلی دارد.شرفی با بیان اینکه تدابیر برای چهارشنبه پایانی سال و تعطیلات نوروزی باید مد نظر قرار گیرد، افزود: طرح مها به صورت پایلوت در تهران بزرگ اجرا و بعد در استان البرز اجرا می‌شود. رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه در این طرح بخشی از کار پلیس به منظور اهداف ویژه به مردم برون‌سپاری می‌شود، گفت: این طرح تابع یک فرایند و زنجیره است و در حال حاضر 4 هزار نفر از شهروندان تهران در این طرح مشارکت می‌کنند و یکی از پیشگیری‌های وقوع جرم پیشگیری مشارکتی است.
46

 

کلید واژه‌ها : استان البرز - تعطیلات نوروزی - چهارشنبه سوری - نیروی انتظامی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۸۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیریت کانون های خدمت رضوی البرز ویژه جشن های دهه کرامت
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌