Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:40:32 GMT

بهره برداری از طرح های برق رسانی در اهر

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۰۱۹۰

بهره برداری از طرح های برق رسانی در اهر

تبریز- ایرنا - همزمان با دهه مبارک فجر، 11 طرح مدیریت توزیع برق اهر به صورت همزمان با اعتباری افزون بر 29 میلیارد و 127 میلیون ریال بهره برداری شد.

رئیس اداره برق شهرستان اهر روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به این ایرنا گفت: خط 20 کیلو ولت در جاده مشگین شهر تا پاسگاه نقدوز به طول 4 کیلومتر، خط 20 کیلوولت در اراضی روستای یاغبستلو جهت رینک فیدرهای 4 و 5 شمالی و خط 20 کیلو ولت و پست هوایی جهت رفع ضعف ولتاژ را از جمله این طرح ها اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظم تاروردی پور همچنین از واگذاری انشعابات جدید در خیابان ملک جهانی خبر داد و افزود: طرح اصلاح شبکه 20 کیلو ولت و پست هوایی در خروجی جاده کلیبر با احداث 600 متر خط فشار متوسط و 3 دستگاه پست هوایی، اصلاح خط 20 کیلو ولت فیدر 1 شمالی از روستای یوزباشلو تا نقدوز امروز افتتاح می شود.
وی نصب لوازم اندازه گیری جدید و تعویض کنتورهای معیوب و فرسوده در نقاط مختلف شهری و روستایی، احداث خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف در نقاط مختلف شهری و روستایی جهت واگذاری انشعاب برق به متقاضیان و نصب چراغ گازی جدید روی پایه های بتنی و تعویض چراغ های 250 وات با چراغ های پربازده در نقاط مختلف را از دیگر طرح های بهره برداری شده اعلام کرد.
تاروردی گفت: احداث پست هوایی جدید در خیابان حزب الله و میدان 15 خرداد، نصب یک دستگاه اتوریکلوزر روی فیدر 1 شمالی در پل حصار سیدلر و تعویض تیرهای فرسوده، اصلاح خطوط و جایگزینی کابل خود نگهدار با سیم های مسی در نقاط مختلف شهر هم امروز بهره برداری شد.
خبرنگار: رضا بالاگر ** انتشار: رستگار
7225/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود