Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان عضو هیأت علمی دانشگاه گیلانطی یک مصاحبه اختصاصی در حاشیه این برنامه با خبرنگار ایسکانیوز گفت:« امروزه دنیای غرب با علم بر اینکه دیگر تمدن دینی آنها سالهاست جوابگوی مردم خود نمی تواند باشد در مقابل تمدن اسلامی ایران احساس خطر کرده است و سعی در پیشگیری گسترش و بسط آن در سطح دنیا را دارد.»
کریمیان افزود: « در عصر حاضر به دلیل تفاوت هایی که در میان متغیرهای بین اسلام،مسیحیت و یهودیت وجود دارد ما شاهد این حقیقت هستیم که مردم غرب به صورت جدی ترویج دین اسلام را مطالبه می کنند و نمونه هایی از سایت ها و نشریه های معتبر مانند تایمز نیز گواه براین موضوع بوده و این امر نشان دهنده این است که دنیای غرب به سرعت به طرف اسلام در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان خاطرنشان کرد: « با توجه به اینکه این حق مسلم نسل جوان است که بداند در چه فضایی ازاجتماع زندگی می کند و فضای اجتماعی مجاور آنها در چه شرایطی قرار دارد وهمچنین نقاط قوت و ضعف مذهبی که در ایران و اروپا وجود دارد چیست، برنامه طرح شمیم معرفت برگزار شد و در این برنامه به سوالات و شبهات دانشجویان جوان تا حد امکان پاسخ داده می شود.»
علی کریمیان تصریح کرد: « هم اکنون که در دنیا دشمن به صورت جدی سعی در شستشوی ذهن و روح جوانان کشورمان را دارد و آنها را از حقیقت ودنیای واقعی به سمت دنیای مجازی و حاشیه هدایت می کند ، وظیفه من و همکاران من ودیگر صاحبان علم است که این موارد را برای نسل جوان امروز شفاف سازی کنیم و آنها را به سمت واقعیت سوق دهیم.»

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدرضا ناصری در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش باستانی استان یزد با بیان اینکه از کودکی با ورزش باستانی آشنا بودم، اظهار کرد: در آن زمان زورخانه‌ها جایگاه ویژه ای داشت و علما، بازاریان متدین و افراد معتقد در این فضا حضور می‌یافتند و فضا به قدری معنوی و روحانی بود که مردم خود را مکلف به احترام به این مکان می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه سر در ورودی زورخانه‌ها و سر در اتاق طلبه‌ها کوتاه گرفته می‌شد تا کسی که می‌خواهد وارد شود، متواضعانه وارد شود، عنوان کرد: این معماری نشانگر این است که انسان در مرکز علم و ورزش باید اخلاق‌مدار و دارای تواضع و خشوع باشد.

آیت الله ناصری ادامه داد: تواضع در برابر خداوند متعال، جوانمردی و … از جمله خصلت‌هایی بود که در ورزش زورخانه ای وجود داشت و جای خرسندی است که این روحیات هنوز هم در زورخانه‌ها مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: دل سپردن به ائمه اطهار (ع)، معنویتی است که در زورخانه‌ها به شکل پررنگی وجود دارد و این روحیه قابل تقدیر، هر روز در ورزش زورخانه ای در حال تقویت است.

وی ادامه داد: گذشت و جوانمردی که در اثر ورزش باستانی در انسان به وجود می‌آید، ایستادگی در مقابل فساد را افزایش می‌دهد و افرادی غیرتمند در این ورزش تربیت می‌شوند.

آیت الله ناصری عنوان کرد: فرهنگ دینی، غیرت، جوانمردی و ایثار ورزشکاران باستانی مثال زدنی و قابل تقدیر است و داستانها و حکایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این افراد در مبارزات انقلاب نیز از پیشتازان مبارزات بودند، تصریح کرد: ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی‌رود و خدمتگزاری به مردم نیز شاخصه اصلی آنهاست
آیت الله ناصری تاکید کرد: اگر این روحیات به محله‌های ما بیاید و مجدداً در برخی محلات احیا شود، شاهد اتفاقات خوبی در محلات و در میان مردم خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خطاب به ورزشکاران عنوان کرد: روحیات و درس‌های خود را به نسل جوان انتقال دهید و در نظر داشته باشید که هر کدام از شما می‌تواند معلمی برای یک نوجوان باشد و روحیه غیرت، دین مداری و … را در نوجوانان تقویت کنید.

در این مراسم از پیشکسوتان و ورزشکاران موفق در زمینه ورزش باستانی تجلیل شد.

کد خبر 6092047

دیگر خبرها

  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!