Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@13:46:04 GMT

دانش آموز حاجی‌آبادی زیر مشت و لگرد معلم!

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۹۴۰۳۳

دانش آموز حاجی‌آبادی زیر مشت و لگرد معلم!

معلم هنر مدرسه شهید خوشبخت (امیر کبیر سابق) شهر حاجی‌آباد مرکز شهرستان زرین‌دشت یکی از دانش‌آموزان این مدرسه را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است و طبق بررسی‌های اولیه پزشکی، علاوه بر شکستگی بینی، تعدادی از دندان‌ها و شبکیه چشم وی نیز آسیب دیده است.

به گزارش صدای ایران رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت فارس در واکنش به تنبیه بدنی یک دانش آموز که منجر به آسیب به بینی وی شده است، گفت: این پرونده با جدیت در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامحسین امانت افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع تنبیه بدنی در یکی از مدارس این شهر بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان این اداره در مدرسه مربوطه حاضر و مامور بررسی و رسیدگی به این حادثه شدند.
با توجه به گزارش اولیه این حادثه که سه شنبه ۱۷ بهمن ماه رخ داد، این دانش آموز دچار صدمه دیدگی از ناحیه بینی شده وخانواده دانش آموز شاکی معلم مزبور شدند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت اظهار کرد: این خانواده با مراجعه به نیروی انتظامی از معلم مربوطه شاکی و پرونده‌ای تشکیل و به دادگاه ارسال شده است.
امانت گفت: هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ماست، اما قبلا و در بخشنامه‌های مکرر اشاره شده که هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش است.
وی بیان کرد: هم اینک باتوجه به تشکیل پرونده در دادگاه، منتظر مشخص شدن نتیجه هستیم و قطعاً آموزش و پرورش نیز موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای در این شهر با بیان اینکه این گونه اتفاقات در مدارس روالی مستمر نیست و به ندرت شاهد وقوع چنین حوادثی هستیم، گفت: هتک حرمت به ساحت معلم و دانش آموز هرچند اندک هم باشد بسیار حساس و خط قرمز ماست.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۴۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بهترین الگو برای دانش‌آموزان در محیط تحصیل و مدرسه، معلمان هستند و بر همین اساس باید نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز _هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نمازجمعه اراک با گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: معلم، محور و ستون آموزشی هر کشور است و رشد و توسعه هر جامعه به رشد و تعالی معلمان آن جامعه وابسته است.

وی با بیان اینکه بهترین الگو برای دانش‌آموزان در محیط تحصیل و مدرسه، معلمان هستند، افزود: معلمان باید نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند؛ معلمان باید بالاترین جایگاه را در نظام کشور داشته باشند چرا که عهده دار تعلیم و تربیت کشور هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: معلمان پاسدار اهل بیت (ع) و حریم خداوند هستند، آموزش و پرورش باید قدردان این قشر فرهیخته باشد، زیرا نظام آموزش و پرورش، کشور الهی است و شیطانی نیست.

وی با بیان اینکه در نظام آموزش و پرورش کشور ما تربیت کننده شهدای بزرگی همچون شهیدان مطهری و چمران است، گفت: تعلیم و تربیت از مقدس‌ترین امور و شغل‌هاست به همین دلیل آموزش و پرورش باید بیمه و صیانت شده باشد چراکه در این حرفه، آدم ساختن از همه شغل‌ها دشوارتر و مهم‌تر است.

امام جمعه اراک با اشاره به فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: در بیانیه گام دوم رهبری، یکی از قدرت‌های موفقیت انقلاب اسلامی مشارکت مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی عنوان شده و در این میان مردم صاحبان و حافظان اصلی انقلاب هستند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: شورا برای امور بزرگ باید برنامه‌ریزی داشته باشد و هزینه شهروندان به ویژه در بخش مسکن را کاهش دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن روز یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر گفت: رهبری در جمع کثیری از کارگران کشور جامع‌ترین مطالب را بیان و به این مهم اشاره کردند این قشر پیشتازان جهادی اقتصاد هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه رهبر انقلاب در این دیدار توصیه‌های عملی و مؤکد به مسئولان را یادآور شدند، اظهار کرد: تعبیر رهبری این بود کارگران قشر قانع، نجیب، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و ارتقای زندگی آنان ارتقای وضعیت کشور را به دنبال دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، ستون فقرات اقتصاد کشور تولید و ستون فقرات تولید هم کارگران است و این دو به نوعی لازم و ملزوم هم محسوب می‌شود؛ کارگران برای تولید و خنثی کردن آثار تحریم اقتصادی در کارخانجات و واحدهای صنعتی به صورت شبانه‌روز در حال تلاش هستند و در این سنگر مهم فعالیت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به آمار بالای تصادفات جاده‌ای تاکید کرد: امسال در تعطیلات نوروز ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای فوت کرده‌اند که این آمار بالا و نگران کننده است و در این راستا باید قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت شود و ایمنی خودروها افزایش یابد.

وی با اشاره به پیش‌بینی رهبر انقلاب مبنی بر اینکه نظم نوینی در جهان در حال رخ دادن است و غرب محور آن نیست و غرب رو به زوال نمی‌تواند بار این تغییر را به دوش بکشد، افزود: ایشان جریانات اخیر غزه و حمله ایران به اسرائیل و حمایت جهانی شکل گرفته در جهان و سایر رخدادها را واقع‌بینانه و به خوبی رصد می‌کنند.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: این روزها در دانشگاه‌های مطرح آمریکا و فرانسه بخش قابل توجهی از دانشجویان و اساتید و کارکنان در حمایت از فلسطین تجمع به پا کردند و همان نظام‌هایی که در داخل ایران در فتنه‌ها نسبت به دانشجویان موضع می‌گرفتند، هم اینک در داخل دانشگاه‌ها سخت با دانشجویان برخورد می‌کنند.

کد خبر 748112

دیگر خبرها

  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند