Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با 3 گل اسماعیلی، ابراهیمی و برزای موفق شد سپیدرود تحت هدایت علی کریمی را در هفته بیست و سوم لیگ برتر درهم کوبیده و بار دیگر بعد از شکست مقابل ذوب آهن به روند خوب خود بازگردد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان شفر با ارائه نمایش هجومی و سریع موفق شدند حریف رشتی را با سه گل زیبا شکست داده تا موقتا بالاتر از پارس جم در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرد اما سپیدرود با این شکست 20 امتیازی باقی ماند و استقلال خوزستان می تواند فردا جای این تیم را در رتبه چهاردهم جدول بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید نورافکن، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف (بهنام برزای - 69)، فرشید اسماعیلی (فرشید باقری - 88)، جابر انصاری و علی قربانی (مامه تیام - 82).

سرمربی:وینفرد شفر

ترکیب سپیدرود: ایمان صادقی، امید سام‌کن، علیرضا نورمحمدی، حسین کعبی، میلاد قربانزاده٬ میثم فردوسی، علی عباسی، حسین ابراهیمی (رضا کاردوست - 63)٬ پویا نزهتی، عماد میرجوان و محمد غلامی (میرهادی میرجوان - 79).

سرمربی: علی کریمی

هر سه گل آبی ها از بیرون محوطه و توسط هافبک های آماده این تیم به ثمر رسید.فرشید اسماعیلی با یک گل و یک پاس گل تردیدی در انتخاب بهترین بازیکن زمین نگذاشت هرچند که او بدشانس بود که نتوانست تعداد گل های خود را در بازی امشب بهتر کند.

تیم استقلال با پیروزی مقابل سپیدرود ۳۵ امتیازی شد و خود را به فاصله ۱۹ امتیازی پرسپولیس در صدر جدول رساند. سپیدرود در این بازی تلاش کرد آبی پوشان را متوقف کند اما از نظر کیفیت بازیکنان سپیدرود نتوانستند با استقلالی‌ها مقابله کنند. استقلال سه شنبه هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا باید در قطر به مصاف تیم الریان برود.

شرح گل

 استقلال ۱-۰ سپیدرود: شوت سنگین فرید اسماعیلی آنقدر سریع و مهلک بود که این بار کاری از دستان ایمان صادقی برنیاید.

 استقلال ۲-۰ سپیدرود: یک ضربه آزاد که از روی خطای موسوی بر روی جپاروف بدست آمده بود را امید ابراهیمی با شوتی مستقیم به سمت دروازه سپیدرود شلیک کرد تا توپ از زیر دستان صادقی وارد دروازه شود.

استقلال ۳-۰ سپیدرود: نفوذ در عمق جابرانصاری در حالی که مدافعان سپیدرود بر روی یک خط ایستاده بودند، وی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا ضربه ی دیدنی او از بالای سر ایمان صادقی بیرون آمده راهی دروازه سپیدرود شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!

به  گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی استقلال پس از مصدومیت مهدی مهدی‌پور به ترکیب اصلی این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر به خوبی در میانه میدان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن با سبک متفاوت نسبت به مهدی‌پور در خط هافبک استقلال بازی می‌کند و عملکرد خوبی داشته است، او در اکثر جنگ‌های میانه میدان حضور دارد و با انتقال سریع توپ به کناره‌ها یا یک سوم دفاعی حریف سرعت بالاتری به فوتبال استقلال داده است.

زبیر علاقه زیادی به نگه داشتن توپ در اختیار خود ندارد و پس از بریدن توپ یا گرفتن از هافبک‌های حریف با کمترین ضربه به توپ آن را به ماشاریپوف، جلالی یا حردانی انتقال می‌دهد تا آبی‌ها خیلی زود در فاز هجومی قرار بگیرند و این موضوع باعث نشاط بیشتر و خطرناک‌تر بودن استقلال در حملات شده است.

او در غیاب مهدی‌پور و بازگشت روزبه چشمی به خط دفاعی در کنار رضاوند دو هافبک دفاعی استقلال هستند، زبیر با حرکات عرضی و پوشش نقاط مختلف زمین فعالیت بیشتری دارد و رضاوند با تمرکز بیشتری در وسط زمین حضور دارد و نزدیک به محوطه جریمه استقلال فعالیت می‌کند.

شاید زوج رضاوند و نیک‌نفس خلاقیت بالایی نداشته باشد اما با توجه به خصوصیات دفاعی‌ای که دارند آزادی عمل بیشتری برای جلال‌الدین فراهم کرده‌اند و این هافبک ازبک به خوبی در ترکیب استقلال جا افتاده است.

دیگر خبرها

  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال