Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز محسن شکرنیا امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر استان آذربایجان غربی اظهار کرد: ۲۲ بهمن نقطه عطف مراسمات جمهوری اسلامی است که به تعبیر امام خمینی (ره) روز غلبه قدرت رحمانی بر قدرتهای شیطانی و از دیدگاه مقام معظم رهبری "مظهر اقتدار و اراده عمومی ملت ایران است".

وی افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یک حرکت عبادی، فرهنگی وهویتی است که هر سال ملت آگاه، بصیر و انقلابی ایران اسلامی رفراندوم عمومی را به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکرنیا تصریح کرد: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن در عرصه بین الملل، تایید انقلاب، آرمانهای امام راحل و رهبری است بنابراین تلاش برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی ماموریت بین المللی و آرمانی تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حاکم، برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم، اقتدار ملی و حمایت از انقلاب اسلامی را به اثبات می رساند.

شکرنیا افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه همچون سالهای گذشته، میدان ولایت محل تجمع ، خیابان امام و میدان انقلاب محل برگزاری مراسم خواهد بود که ساعت 10 تجمع و ساعت حرکت 10:30 صبح می باشد.

وی از هم افزایی کمیته های ستاد دهه فجر استان در اطلاع رسانی مراسم ۱۲ بهمن قدردانی و ابراز امیدواری کرد اطلاع رسانی و دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز از سوی کمیته ها مدنظر قرار گیرد.

شکرنیا در پایان گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید زمینه ساز جشن ۴۰ سالگی، بلوغ و بالندگی انقلاب اسلامی باشد.

وی از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار محترم در خصوص مساعدت و پیگیری حضور سخنران مدعو راهپیمایی 22 بهمن ارومیه جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید علی خمینی یادگار گرامی رهبر کبیر انقلاب تشکر و قدر دانی کرد.

برپایی ایستگاه نقاشی، برپایی ایستگاههای شیرینی و شربت، اجرای سرود توسط گروههای رزم نواز نیروهای مسلح، اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان وانجام نظرسنجی در خصوص نقاط ضعف و قدرت مدیریت راهپیمایی توسط جهاد دانشگاهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیشنهاد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۹۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب