Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در آغاز هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا امشب(جمعه) فیورنتینا برابر یوونتوس قرار می گیرد.

یوونتوسی ها با 59 امتیاز در رده دوم جدول قراردارند. شاگردان آلگری در فرم بسیار خوبی هستند و توانسته اند نسبت به شروع فصل نتایج بهتری را بگیرند. آنها در 6بازی اخیرشان 18 امتیاز کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیب اصلی بانوی پیر در این فصل ناپولی است که با کسب نتایج خوب عرصه را برای تیم تورینی سخت کرده و همین موضوع باعث شده تا دار و دسته دیبالا بازی هایشان را نسبت به شروع فصل با جدیت بیشتری دنبال کنند. شاگردان آلگری به خوبی می دانند که هرگونه لغزشی در این بازی ممکن است منجر به عقب افتادن آنها از ناپولی صدرنشین شود. بندیکت هوودس، پائولو دیبالا، بلیز ماتویدی، خوان کوادرادو به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی بیانکونری ها در این بازی نیستند.

فیورنتینا با 31 امتیاز در رده یازدهم قراردارد و روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.آنها در 6بازی اخیر 3شکست و 2 تساوی بدست آورده و تنها در یک بازی با پیروزی زمین را ترک کرده اند.در صورت شکست بنفش ها در جدول تغییر پیدا نمی کند اما تنها باعث می شود تا اختلاف شان با تیم های پایین جدول کاهش یابد و کارشان برای کسب سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده سخت تر شود.وینسنت لاورینی تنها غایب بنفش ها در این بازی است.

در 6تقابل اخیر 2تیم،پنج پیروزی سهم تورینی ها بوده و یک پیروزی هم نصیب بنفش های فلورانسی شده است.

بیشتربدانیم:

*یوونتوس در 37 بازی اخیر خود مقابل فیورنتینا، در 33 بازی شکست نخورده است.

*یوونتوس 7 دیدار اخیر خود در سری آ را مقابل فیورنتینا با پیروزی پشت سرگذاشته است.

*یوونتوس از 10 بازی اخیر خود در سری آ، در 9 بازی کلین شیت کرده است.

*یوونتوس از 12 بازی اخیر خارج از خانه خود در سری آ، در 10 بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده است.

*در سه بازی اخیر فیورنتینا بیش از 3 گل به ثمر رسیده است.

ترکیب احتمالی:

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است

به گزارش جماران؛ حسین امیرعبداللهیان نوشت: ‌سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

در پی نسل‌کشی دهها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گورهای دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

 

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه