Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شُنبه گفت: تقویت پایگاه‌های ورزش همگانی در بین مردم و تزریق روحیه نشاط و شادمانی در بین مردم شهر مهم‌ترین وظیفه اجتماعی شهرداری به شمار می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس ابوالقاسم درویشی شهردار شُنبه پیش از ظهر امروز در جمع مردم شهر شُنبه طی سخنانی اظهار داشت: برنامه بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و در راستای طرح نشاط اجتماعی با حضور پررنگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تقویت پایگاه‌های ورزش همگانی در بین مردم و تزریق روحیه نشاط و شادمانی در بین مردم شهر مهم‌ترین وظیفه اجتماعی شهرداری به شمار می‌رود.

درویشی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم و همراهی با برنامه بزرگ پیاده‌روی خانوادگی توسعه مناسبات بزرگ اجتماعی و افزایش سرانه ورزش‌های همگانی و توسعه فضاهای ورزشی در شهر شُنبه را در دستور کارداریم.

عبدالله عباسی وحدت رئیس شورای اسلامی شهر شُنبه در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: هدف از برگزاری این پیاده‌روی بزرگ خانوادگی تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عزم ملی برای توسعه و گسترش ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان و تأمین سلامت جسمی و روحی است.

وی خاطرنشان ساخت: شورای اسلامی شهر و شهرداری برنامه‌های خوبی در راستای طرح نشاط اجتماعی در برنامه‌های آتی خود پیش‌بینی نموده است و انشالله در کنار پروژه‌های عمرانی اهتمام ویژه‌ای به کار فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی اضافه کرد: باشگاه بدن‌سازی که با حرکتی خودجوش از سوی دو نفر از جوانان شهر شُنبه تأسیس شد از سوی شهرداری و شورا موردحمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد

اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک و تجلیل از ایده‌های برتر در سالن آمفی تئاتر شهید سلیمانی شهرداری ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، همایش ملی شهر دوستدار کودک امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با شعار «چگونه محله ام را زیباتر کنم» با حضور میهمانانی از استانداری آذربایجان‌غربی، شورای اسلامی شهر ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ارشاد استان و به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس سازمان فرهنکی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از سخنرانان این مراسم بودند.

در این همایش پویش "چگونه محله‌ام را زیباتر کنم"برگزار شد و از ۱۵۷ آثار ارسال شده، ۶ ایده برتر توسط داوران به عنوان آثار برتر انتخاب و با اهدای جایزه از نفرات برگزیده شده تجلیل به عمل آمد.

هدف اصلی شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان و شنیده شدن صدای کودکان توسط مسئولین، مدیران و تصمیم‌گیران شهری است.

شهر دوستدار کودک زمینه ای فراهم می سازد تا این قشر از اجتماع که بی‌صدا هستند و نمی‌توانند صدا، نظرات، ایده‌ها، مسائل و مشکلات خود را به گوش بزرگ‌ترها برسانند، صدای آنها را به گوش مدیران، تصمیم‌گیران شهری رسانده و به این وسیله این نظرات و ایده ها در برنامه‌های توسعه شهری و مسائل مدیریت شهری انعکاس یابد.

کد خبر 750126

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی