Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" ساخته هومن سیدی در حالی اکران شد که مخاطب ناراضی سینما سپاهان را ترک کرد. ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر اصفهان فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" در حالی بر پرده سینما سپاهان نشست که مخاطب ناراضی سینما را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم سینمایی "مغزهای کوچک زنگ زده" پنجمین ساخته هومن سیدی بعد از فیلم‌های آفریقا، سیزده، اعترافات ذهن خطرناک من و خشم و هیاهو محسوب می‌شود. به گفته سیدی «مغز‌های کوچک زنگ زده» ملودرام‌ترین کاری‌ست که تاکنون ساخته و به لحاظ تکنیکی از زمین تا آسمان با کار‌های قبلی‌اش فرق دارد که نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، کارکترهای اصلی این فیلم را برعهده دارند.

این فیلم در حالی در سانس 22:30 در سینما سپاهان به روی پرده نمایش داده شد که مضمون اصلی آن نتوانست مخاطب را راضی کند و کلافگی بعد از نمایش نشان از نارضایتی مخاطبان داشت.

مهرداد صبوری درباره این فیلم به خبرنگار تسنیم گفت: زمانی که جامعه ما با معضلات و مشکلات متعددی رو به رو است، چرا باید یک کارگردانی که می‌تواند فیلم بهتری را عرضه کند، به سراغ سوژه‌ای این چنینی می‌رود.

زهرا طباطبائی نیز درباره این فیلم بیان کرد: من در طول تماشای فیلم "مغزهای کوچک زنگ‌زده" رد پای فیلم‌های ابد و یک روز سعید روستایی و فروشنده اصغر فرهادی را به وضوح دیدم، به نظرم این اثر کار خلاقانه‌ای نبود و تنها به واسطه چهره‌های بازیگرش مخاطب را به سینما دعوت کرد.

اما سروش ذاکر درباره این فیلم نقدی متفاوت دارد و می‌گوید: در کل سینمای هومن سیدی مخاطب را درگیر می‌کند و تاثیرش را بدون اینکه بخواهد به خودش فشار بیاورد، می‌گذارد.

وی تصریح کرد: به نظر من در فیلم "مغزهای کوچک زنگ زده" مخاطب بخواهد یا نخواهد در جریان فیلم با شخصیت‌ها همراه و در غم و شادی کاراکترهای فیلم شریک می‌شود و این فیلم توانست به خوبی نظر من را جلب کند.

انتهای پیام/ح

R41346/P1357/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز با حضور مردم هنردوست اصفهانی، پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان) تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.

مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.

این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.

مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

همکاری با خوانندگانی چون علیرضا قربانی و سالار عقیلی در کارنامه مرحوم شفیعی وجود دارد.

شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

کد خبر 6091896

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز