Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو با بیان اینکه نباید هیچ گاه شرایط سخت سال 92 را از یاد ببریم ،گفت: کارگران شرکت قطعه‌سازی خودرو فقط سه روز سرکار می‌رفتند و بقیه روزها بیکار بودند اما امروز تمام روزهای هفته و به صورت سه شیفت کاری در حال کارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ظهر امروز - چهارشنبه 18بهمن ماه جاری -در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو5 (از زیرمجموعه های شرکت ایران  خودرو) در شهرک صنعتی محمودآباد قم که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه20 هزار کارگری که تا سال 92 از این شرکت‌ها تعدیل شده بودند به سر کارهای خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید شرایط به گونه‌ای باشد که راحت‌ترین فضای کار برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فراهم شود نه اینکه خدایی ناکرده شرایط سختی از جمله گران‌ترین زمین و... در اختیار آنها گذاشته شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین قراردادهای شرکت ایران‌خودرو در فضای پسابرجام قرارداد با شرکت پژوی فرانسه بوده است خاطرنشان کرد: این قرارداد یکی از بهترین قراردادهای خارجی بود و بیشترین منافع را به نوبه خود برای ما به همراه داشت؛ براساس این توافق قرار شده است که بیش از 70 درصد محصولات تولید شده ساخت داخل باشد و موجب توسعه صنعت عظیم قطعه‌سازی خودرو در کشور شود. از طرفی درا ین قرارداد مقرر شده است که با طرف‌های خارجی رایزنی‌های لازم صورت گیرد تا بیش از 30 درصد محصولات تولید شده به بازارهای هدف در کشورهای دیگر برسد.

یکه‌زارع تاکید کرد: ما به عنوان گروه صنعتی ایران‌خودرو علاقه‌مندیم این صنعت را در سراسر کشور فعال کنیم اما این اتفاق در گرو مهیا بودن شرایط و همراهی مسئولان مربوطه است که شرایط را برای ما و دیگر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان فراهم کند.

وی با اشاره به افتتاح خط تولید کاتالیست یورو5 در استان قم گفت: قرار بود این کارخانه در نقطه دیگری از کشور احداث شود اما امیدواریم شرایط استان قم و همراهی مسئولان به گونه‌ای باشد تا بتوانیم دیگرصنایع قطعه‌سازی را نیز در این استان متمرکز کنیم.

وی افزود: اگر طرح نویی در عرصه قطعه‌سازی خودرو توسط هرکس به ما پیشنهاد شود و این طرح مورد قبول ما قرارگیرد تا پنج سال تولید و فروش آن را تضمین خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پایان سخنان خود با اشاره به نقش کاتالیست‌های یورو5 در کاهش آلودگی هوا گفت: امیدواریم بحث‌هایی که در مورد آلایندگی هوا و تلاش برای کاهش آن می‌شود از حد شعار خارج شده و به سمت هوای پاک حرکت کنیم چرا که مردم شایسته این هوا نیستند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو