Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:20:01 GMT

حمایت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل در استان البرز

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۲۲۹۷۳

حمایت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل در استان البرز

طالقان - استاندار البرز گفت: از سرمایه‌گذارانی که برای ساخت هتل در استان اقدام کنند، حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نجفی ظهر شنبه در مراسم بهره‌برداری فاز نخست پروژه گردشگری شهرستان طالقان که به مناسبت دهه فجر انجام شد، اظهار کرد: فردا در آغاز چهلمین بهار آزادی برای حفظ وحدت و یگانگی و پاسداشت یاد امام شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور پیدا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری طالقان، افزود: طرح جامع گردشگری استان تصویب‌شده و یکی از مراکز جامع گردشگری استان نیز شهرستان طالقان بنا می‌شود.

استاندار البرز با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل در استان، گفت: در استان البرز و شهر کرج هنوز یک هتل ۴ ستاره نداریم این در حالی است که در سایر شهرهای کوچک هتل ساخته‌شده است.

حمایت شهرداری‌ها در جذب مشارکت سرمایه‌گذاران

نجفی با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر رویکرد اصلی دولت حمایت از بخش خصوصی بوده و این نگاه در البرز نیاز وجود دارد، گفت: درصورتی‌که امکانات در حوزه گردشگری فراهم شود می‌توانیم شاهد حضور گردشگران باشیم. باید ظرفیت‌های بوم گردی تقویت شود.

وی بر حمایت شهرداری‌ها در جذب مشارکت سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران شعار نیست، در اولین جلسه ستاد تسهیل طرح توسعه این مجموعه اقامتی با حضور بانک‌ها و مدیران موردبررسی قرار می‌گیرد.

استاندار البرز در ادامه بر تقویت صنایع‌دستی بومی مناطق مختلف استان تأکید کرد و گفت: در شرایطی که کالاهای چینی سعی در تصاحب بازار دارند باید زمینه تولید و معرفی هنر و صنایع‌دستی داخلی ایجاد شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد