Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه زابل با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید دانشگاه زابل با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد.   متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی

((و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین))

انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای الهی بود که پایان گر شب سیاه ظلم و جور، استبداد وابستگی بود که بدست مردی از تبار پاک رسول خدا صلی الله علیه و اله و سلم به انجام رسید و آغاز گر آینده‌ای روشن و تحقق حکومت اسلامی و نور امید مستضعفان و محرومین جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ۲۲ بهمن تغییر تاریخ به نفع مستضعفان جهان است، مبدا تحولاتی است بنیادین در جامعه که استقلال، آزادی در سایه جمهوری اسلامی را به جهانیان عرضه کرد و با فضل و تکیه بر خداوند روز به روز شاهد پیشرفت در عرصه‌هایی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شد.

این حرکت عظیم که ریشه در عمق وجود ملت ایران و حماسه پرشکوه کربلا دارد، باعث آن شد کشور پس از سال‌ها استبداد و استعمار، پرچم استقلال کشور در جهان برافرازد و موجب ظهور و بروز حرکت‌های اسلامی در اقصی نقاط جهان گردید.

دشمنان ایران اسلامی در هر زمان سعی در به کار گرفتن فتنه یا دسیسه‌ای نسبت به ملت شهید پرور ایران هستند. ترور شخصیت‌ها و مردم در دهه شصت، جنگ تحمیلی، فتنه‌های گوناگون از جمله آن هاست که به خواست خدای متعال و با رهبری امام خمینی (ره) در ابتدا و پس از آن رهبری و روشنگری امام خامنه‌ای (مدظله)، مردم با استواری در برابر این توطئه‌ها تسلیم نشدند و نمونه آن حوادث اخیر بود که به سرگردگی آمریکا و منافقین و سرویس‌های جاسوسی اسراییل و آل سعود انجام شد و مردم علارغم اعتراض به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به محض اطلاع و در لحظه راه خود را از آنان جدا کردند و با حضور خود در نهم دی ماه مشتی محکم بر دهان مستکبرین زدند.

حال که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مسئولین مردم را در درجه اول قرار دهند و به مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان توجه‌ای بیشتر کنند چرا که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود.

ما دانشگاهیان دانشگاه زابل ضمن گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری و آرمان‌های بلند امام با تلاش در راه علم و دانش و جهاد علمی همگان را به حضور پرشور در این راهپیمایی که برگرفته از نص نصریح قرآن است دعوت می‌نماییم و آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و خون هزاران شهیدان این مرز و بوم حفظ خواهیم کرد.

والسلام علی والتبع الهدی

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.
این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.
این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی  از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم