Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام عسگر فعال آذر ظهر امروز در همایش یاوران انقلاب اسلامی که با حضور علما و روحانیون اهل سنت استان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 80 درصد از مساجد اهل سنت در آذربایجان غربی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی احداث شده اند.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم به اهتزاز درآمدن پرچم معنویت در جامعه بود که امروز شاهد این اتفاق مهم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی ادامه داد: استقلال سیاسی، اقتصادی و نظامی، آزادی، استقرار جمهوری اسلامی و عدم وابستگی به غرب از آرمان های اصلی انقلاب اسلامی بود که دستاوردهای انقلاب بعد از گذشت 39 سال قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.

فعال آذر خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی و احترام به انتخاب مردم در ریاست جمهوری از برکات وجود نظام جمهوری اسلامی ایران است، در حالی که استبداد رأی و وابستگی به آمریکا و غرب از ویژگی های اصلی رژیم پهلوی بود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم باید قدردان انقلاب اسلامی، استقلال کشور و شکرگذار نعمات الهی باشند.

وی با اشاره به اینکه منکر وجود برخی مشکلات در کشور نیستیم اما نباید با ادبیات دشمن بزرگ نمایی کنیم، افزود: در بیان مشکلات و انتقاد باید انصاف رعایت شود و طوری صحبت نشود که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

فعال آذر اذعان داشت: برادران اهل سنت با وحدت وهمدلی به عنوان مرزداران کشور همیشه حافظ و مدافع نظام اسلامی هستند.

فعال آذر با بیان اینکه امروز دنیا مبهوت استقلال ایران است، متذکر شد: آمریکا به خاطر مسائل اقتصادی با ایران نمی جنگد، نظام استکبار 400 سال است که مطرح می کند "دین افیون ملتهاست" و در راستای این شعار خود دین را در غرب و شرق بی خاصیت کردند و امروز به دنبال این هستند که تا با براندازی جمهوری اسلامی ایران یه عنوان یک حکومت دینی "دین" را به بن بست بکشانند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود اینکه هر روز با یک بحران مواجه بودیم و مدیریت آرامی نداشتیم، اما اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهنمان به دست دشمن بیفتد.

مدرس علوم دینی اهل سنت و یکی از روحانیون انقلابی ارومیه نیز در این همایش گفت: امت اسلامی ایران باید امانت‌دار انقلاب و خون شهدا باشند.

ماموستا خدیر عبداللهیان اظهار داشت: پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی در سایه وحدت و همدلی تمامی اقوام در کشور به وجود آمده است.

وی افزود: تداوم و پیشرفت ایران اسلامی در سایه تبعیت از ولی فقیه است و امروز اگر جمهوری اسلامی در منطقه قدرتمند حاضر می شود و در جهان نقش آفرینی می‌کند به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری است، رهبری که می خواهد اسلام را در جهان اسلام به پیش ببرد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۲۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

کد خبر 6089718 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی، در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران