Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@12:01:40 GMT

نقشه ناکام دو زن برای ربودن برادرِ «محدثه»

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۰۹۳۷

«محدثه»سه ساله عصر دوشنبه هفته قبل در حالی که همراه خواهروبرادر بزرگترش از خانه خارج شده بود، توسط زنی ربوده شد.به گزارش بلاغ، تحقیقات کارآگاهان پلیس تبریزنشان داد، دو زن که دختر سه ساله‌ای را ربوده وپس ازچند روزرهایش کرده بودند، قبل از عملی کردن نقشه خود، طعمه‌شان را زیر نظر گرفته وحتی برای پنهان کردن هویت کودک، موهایش را رنگ کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین درتلاش برای ربودن بـرادر بزرگتر دخترک بودند که ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید:

سرقت‌های طلایی ‌پس از ربودن دختران خردسال +عکس تبرئه زن تنها از ربودن یوسف ۳ ساله +عکس

«محدثه»سه ساله عصر دوشنبه هفته قبل در حالی که همراه خواهروبرادر بزرگترش از خانه خارج شده بود، توسط زنی ربوده شد. با آغاز تحقیقات پلیسی و انتشارگسترده تصاویر کودک ربوده شده در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، کارآگاهان نیز سرنخ‌هایی را به‌دست آوردند. این درحالی بود که عاملان کودک ربایی که پلیس را سایه به سایه درتعقیب خود می‌دیدند ازترس، کودک را روزچهارشنبه دریکی از بوستان‌های تبریز رها کردند که بدین‌ترتیب ساعتی بعد کودک به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.


روایت پدر«محدثه» ازتلاش برای ربودن پسرخردسالش


«هوشنگ همتی» پدر «محدثه»، دراین باره گفت: «ظهر روز دوشنبه سه فرزندم برای رفتن به خانه اقوام که نزدیک ماهستند از خانه خارج شدند. طبق گفته دختر بزرگترم که 12 ساله است، آنها با خروج از کوچه با دو زن روبه‌روشدند که یکی از آنها وانمود کرده بود تنگی نفس دارد و از دخترم درخواست کمک و خرید آب می‌کند. دخترم نیز با دیدن این شرایط، به سمت مغازه رفته و برایش آب می‌خرد.

اما همان موقع همدست زن بیمار نما «محدثه» را بغل گرفته و سوار برخودروی بیمار متواری می‌شود. دخترم با خروج از مغازه متوجه نبود محدثه شده و از زن بیمار درباره خواهرش می‌پرسد که آن زن به او پیشنهاد می‌دهد برادرش را پیش او بگذارد و دنبال محدثه برود. اما دخترم که از رفتار زن ترسیده بود شتاب زده، همراه برادرش به سمت خانه آمد و خبر مفقودشدن محدثه را به ما داد. دخترم حتی گفت که چند روز قبل از این اتفاق، آن دو زن را چند باری در محل دیده بود. با گزارش حادثه به پلیس، عکس محدثه را نیز پخش کردیم که خدا را شکرفرزندم خیلی سریع پیدا شد.


پدر محدثه که دو روز بی‌خبری از دخترش را بدترین روزهای زندگی و خانواده‌اش دانست، ادامه داد: «روز چهارشنبه نیز مثل روزهای قبلی در خیابان‌ها و مناطق مختلف شهر در جست و جوی دخترم بودیم که فرد ناشناسی تماس گرفت و گفت دخترم را در پارک اطراف منطقه «بهار» دیده است. سریع به محل رفتیم و آن فرد که از طریق شبکه‌های اجتماعی دخترم را شناخته بود گفت: «دیدم قد و قواره دخترک تنها شبیه به محدثه است اما مشخصات ظاهری‌اش متفاوت بود.چراکه دختری با موهای مشکی روی نیمکت نشسته بود. اسمش را که صدا زدم، سرش را بالا آورد و من را نگاه کرد.

مطمئن شدم محدثه است اما خبری از موهای طلایی‌اش نبود.» انگارکه ربایندگان موهای طلایی دختر سه ساله‌ام را مشکی کرده بودند تا هویتش فاش نشود.درعین حال معتقدم اگر همراهی و مشارکت گسترده رسانه‌ها و مردم در اطلاع‌رسانی این اتفاق نبود نمی‌دانم الان محدثه در کجا و چه شرایطی بود.ضمن اینکه طی ماه‌های اخیر شاهد اتفاقات ناگواری در خصوص چند کودک ربایی در مناطق مختلف کشور بودیم وبه همین خاطر خدا می‌داند طی این چند روز چه بر من و مادر محدثه وخانواده هایمان گذشت. چرا که هر لحظه به یاد بلاهایی افتادیم که طی چند ماه اخیربرسر کودکان بی‌پناه افتاده و بر شدت نگرانی‌ها و دلشوره هایمان افزوده می‌شد. با این حال خدا را شکر می‌کنیم که دخترمان را بار دیگر به ما هدیه داد وازمردم ورسانه‌ها نیزسپاسگزاریم.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • شیطان با نقاب خواستگار
  • حفظ چنار ۸۰ ساله در پروژه احداث سرای محله باغ فردوس | ببینید چطور گوهر سبز در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول