Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بوشهر گفت: ولایت فقیه مهم ترین نقش را در  تداوم انقلاب دارد و بی تردید امروز این نقش استخوانی در گلوی استکبار و خاری در چشم آنهاست.
وی با بیان اینکه ولایتمداری یکی از پیامهای راهپیمایی 22 بهمن است افزود در ناآرامی های اخیر دشمن توطئه ها کرد که امروز به رهبران آنها می گوئیم این ملت تا آخرین نفر، آخرین نفس و قطره خون پای ولایت ایستاده و نمی توانند کوچکترین آسیبی به این رکن انقلاب و ستون عزت، استقلال و عظمت ملت وارد آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاتمی گفت: حضور همه اقشار، گروهها و سلایق سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این است که هرچند اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای دفاع از انقلاب اسلامی به میان آید همه با مشت کوبنده برفرق دشمن می زنیم.
وی افزود:ملت ایران با حضور پرشور و وحدت بخش خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد.
خاتمی گفت:راهپیمایی تماشایی امسال مردم ایران تیری بر قلب دشمن شد و این پیام را داشت که تاآخرین نفر، آخرین نفس و قطره خون پای این انقلاب ایستاده اند.
امام جمعه موقت تهران افزود:هیچ یک از انقلاب های دنیا همانند انقلاب اسلامی ایران این شور، نشاط و هیجان را ندارند طوری که امروز بعد از 40 سال با حضور و راهپیمایی دهها میلیونی مردم همراه است و باید این نعمت را شکر کرد.
خاتمی وفای به عهد را از جمله دیگر پیام های این راهپیمایی معرفی کرد و گفت: شهیدان این آب و خاک با نثار جان خود به نسل های اول و دوم انقلاب چشم داشتند، امروز نیز نسل اول، دوم و سومی ها آمدند که بگویند ما نمی گذاریم این پرچمی که شما به اهتزاز درآوردید بر زمین بماند.
وی افزود: مردم ایران نخواهند گذاشت به هیچ نحوی به نظام و انقلاب اسلامی آنها آسیب وارد شود و دشمن باید بداند مبارزه با نظام جمهوری اسلامی مبارزه با دم شیر است.
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان
  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب