Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مردم عزیز و شریف شهرستان جیرفت در طول تاریخ انقلاب اسلامی همیشه در عمل نشان داده اند که پشتیبان و همراه ولایت فقیه و رهبری بوده اند وامروز نیز با این حضور عظیم و اقتدار آمیز بار دیگر با امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق کردند و این روز شکوهمند را مانند سایر نقاط کشور، برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمودند و با مشت‌های گره کرده خود پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های استکبار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدینوسیله از تمامی آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان جیرفت، روحانیون معزز، خانواده معظم شهداء وایثارگران، دستگاه قضایی، سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیجیان، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، شهرداری و شورای شهر، دانشگاه علوم پزشکی، دانشجویان، دانش آموزان، بازاریان، مسئولین تمامی ادارات، اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه‌های دهه فجر، بویژه اعضای ستاد دهه فجر شهرستان و مردم عزیز که در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار و همبستگی بار دیگر وحدت بی نظیری رقم زدند صمیمانه تقدیر و تشکر داریم و برای همه عزیزان عزّت و سربلندی را از در گاه ایزد منان مسالت داریم.


رضاسعادت فر امام جمعه                           احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت

انتهای پیام/ح

قدردانی از حماسه آفرینی مردم جیرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم