Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:48:13 GMT

اجراي طرح تسهيلاتي فاخر در بانک قوامين

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۹۲۹۸

اجراي طرح تسهيلاتي فاخر در بانک قوامين

خبرگزاري آريا - طرح تسهيلاتي فاخر در بانک قوامين چند روزي که اجرايي شده است طرحي که به نظر مي‌رسد کاملاً به ضرر بانک و به نفع مشتري باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا، بانک قوامين در چند هفته اخير از طرحي رونمايي کرده است به نظر مي‌رسد کاملاً به نفع مشتري بوده و حتي به ضرر بانک نيز است.
بر اساس اين طرح که در بانک قوامين به نام فاخر شناخته شده است مشتريان با سپرده گذاري در اين بانک و کسب سود 10درصدي مي توانند از تسهيلات 9درصدي استفاده نمايند!
اين درحاليست که همواره بانک ها و موسسات مالي و اعتباري طرح‌هاي را براي فروش در معرض ديد مشتريان قرار مي‌دهند که به نفع بانک بوده و نرخ سود تسهيلات همواره بيشتر از نرخ سود سپرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين طرح در بسياري از بانک ها و موسسات بدين گونه است که معمولاً نرخ سود تسهيلات بين 1تا 3درصد بيشتر از نرخ سود سپرده گذاري مي باشد.
اين درحاليست که در بانک قوامين اين موضوع کاملاً برعکس شده و مشتري که نرخ سود 10درصدي دريافت مي‌کند مي‌تواند از تسهيلات 9درصدي بهره مند شود.
طرح فاخر بدين‌گونه است که مشتري مبلغ 10ميليون تومان سپرده در بانک افتتاح کرده و نرخ سود 10درصدي را نيز از آن دريافت مي‌کنند.
به گزارش اخبار بانک، حال و پس از گذشت دو روز مي‌تواند 80درصد سپرده فوق را يعني 8ميليون تومان تسهيلات به نرخ 9درصد دريافت کند.
طرحي که با يک محاسبه ساده به نظر مي‌رسد کاملاً به نفع مشتري بوده و بانک در اين خصوص نفع زيادي نمي برد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!