Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:53:37 GMT

پیاده راه قارن ساری پروژه محوری بازآفرینی شهری است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۵۱۱۵۵

پیاده راه قارن ساری پروژه محوری بازآفرینی شهری است

ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: پروژه پیاده راه قارن ساری با پیگیری استاندار در زمره پروژه های محوری ستاد ملی بازآفرینی شهری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نبیان ضمن اشاره به اجرای پروژه پیاده راه قارن ساری افزود: مراحل تصویب پروژه مذکور در کمیسیون ماده ۵ انجام و با پیگیری های مجدانه استاندار در زمره پروژه های ستاد ملی بازآفرینی برای آغاز به کار به شکل ویدئو کنفرانس در برنامه های ایام الله دهه فجر قرار گرفت که به صورت همزمان با دستور ریاست جمهوری در هفت استان کشور عملیات اجرائی آن آغاز شد و استاندار بر اجرای پروژه مذکور با توجه به زمان تعیین شده تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد :در راستای سیاست های ابلاغی دولت و همچنین قوانین موضوعه، ستادهای بازآفرینی شهری پایدار و کارگروهای تخصصی در استان شکل گرفته است که ارتقاء کمی و کیفی زندگی ساکنان محلات مورد نظر از مهمترین اهداف است و دستگاههای عضو ستاد سالانه بخشی از اعتبارات خود را هدف بازآفرینی شهری پایدار اختصاص دهند.

عبداله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تشریح برنامه ها و پروژه های مختلف در حوزه عمران و بهسازی شهری، پروژه پیاده راه قارن را به عنوان یکی از پروژه های محوری بازآفرینی شهری و مورد تاکید استاندار دانست و ابراز امیدواری کرد: پروژه مذکور با حمایت های همه جانبه استاندار بتواند ضمن دستیابی به اهداف پیش رو به عنوان یکی از شاخص ترین پروژه ها در حوزه بازآفرینی شهری در کشور تبدیل گردد .

 وی در ادامه افزود :در این پروژه ضمن باز تولید ۱۷۰ واحد مسکونی حاصل فرآیند تجمیع پلاک های واقع در طرح، اهداف دیگری همچون ارتقاء زیرساخت شهری و فضاعای عمومی ، توسعه و تجهیز خدمات در مقیاس ملی و منطقه ای و همچنین نوسازی بخش بافت قدیم که از مشکلات عدیده ناپایداری سازه ای برخوردار بودند، دنبال شده است.

وی اظهار داشت : بازآفرینی پیاده راه قارن در طول ۵۰۰ متر و مساحت ۴.۸ هکتار اجرا می شود و تمهیدات لازم برای صیانت از ارزش های محیطی ، حفظ کارکرد بافت، عدم قطع ارتباط اجتماعی ساکنین محدوده و تقویت شرایط صیانت از بناهای واجد ارزش، لحاظ شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • رشد ۴۰۰ درصدی طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است