Web Analytics Made Easy - Statcounter

یری مینا دیروز برای اولین بار در لالیگا فرصت حضور در میدان را برای بارسلونا پیدا کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یری مینا  در پنجره زمستانی نقل و انتقالات با رقم ۱۱٫۸ میلیون یورو از پالمیراس به بارسلونا پیوست. او پنجشنبه شب در برتری ۲-۰ بارسا در زمین والنسیا در نیمه نهایی کوپا دل ری، ۱۰ دقیقه پایانی را در زمین بود و اولین بازی خود با پیراهن بارسا را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز و در غیاب فرمالن، پیکه و اومتیتی، والورده ترجیح داد از زوج مینا و دینیه در قلب خط دفاعی استفاده کند. پیش از شروع بازی، مسی برای ثانیه هایی با مینا صحبت کرد تا کمی از استرس ناشی از بازی در نوکمپ این بازیکن کاهش پیدا کند.

در طول بازی همچنین سرجی روبرتو توصیه هایی به مینا داشت؛ اما در مجموع عملکرد مینا در خط دفاعی مطلوب نبود و یک پاس اشتباه از او در نیمه اول نزدیک بود به قیمت خوردن یک گل برای بارسلونا تمام شود. او عصبی و مضطرب نشان می داد هرچند که یک بار هم با ضربه سر فرصت گلزنی برای بارسا را نیز پیدا کرد.

به نظر می رسد که یری مینا چه در حمله و چه در دفاع، برای بارسا مهره خطرناکی محسوب می شود و بعید است والورده در بازی های مهم باقیمانده به وی میدان بدهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به صورت رسمی به بارسلونا ملحق شد و امیدوار بود که بتواند در نیم فصل دوم به یکی از بازیکنان مهم و ستاره‌های کلیدی ژاوی در ترکیب این تیم تبدیل شود.

اما با وجود اینکه بارسا توانست افت فاحش نیم فصل اول را در چند هفته اخیر جبران کند اما فرصت زیادی برای بازی به این بازیکن نرسید و ژاوی ترجیح داد که از دیگر بازیکنانش در ترکیب بهره ببرد و این موضوع باعث ناراحتی او شده است.

روزنامه اسپرت خبر داده است که این ستاره برزیلی به هیچ وجه از شرایطی که روی نیمکت بارسا دارد راضی نیست و به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است. هر چند او معتقد است که رختکن بارسا رفتار بسیار خوبی با او داشته و به سازگار شدنش با شرایط کمک کرده است اما ترجیح می‌دهد که دقایق بیشتری را در زمین حضور داشته باشد.

انتظار می‌رود که مدیر برنامه رو که به زودی با مدیران باشگاه بارسلونا تماس بگیرد و به آنها اعلام کند که این بازیکن قصد دارد فصل آینده را به صورت قرضی جدا شود و تجربه بیشتری از حضور در فوتبال اروپا به دست آورده پس از آن بار دیگر به بارسا برگردد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا - والنسیا؛ ترکیب رسمی
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!