Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفین با یکدیگر به توافق رسیده‌اند و انتظار می‌رود این خبر به زودی اعلام شود. 

طرفداری - جولین لوپتگی تا یورو 2020 سرمربی تیم ملی اسپانیا خواهد بود.

به گزارش مارکا، لوپتگی که سابقه بازی و مربی‌گری در رئال مادرید - تیم‌های پایه - را دارد و مدتی نیز در پورتو عملکرد خوبی داشت، پس از یورو 2016، به عنوان جانشین ویسنته دل بوسکه هدایت تیم ملی اسپانیا را بر عهده گرفت و از آن زمان، لاروخا نه تنها در هیچ دیدار رسمی شکست نخورده که با اقتدار به جام جهانی روسیه نیز راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق اتفاقی که در این سال‌ها در فدراسیون فوتبال اسپانیا رخ می‌دهد، قرارداد کسی که تیم ملی را راهی جام جهانی کند، تمدید می‌شود.

اتفاقی که افتاده و طرفین همین حالا هم با یکدیگر برای تمدید دو ساله قرارداد لوپتگی تا سال 2020 به توافق رسیده‌اند و انتظار می‌رود در جلسه‌ امروز مدیران فدراسیون، این تصمیم نهایی شده و به تصویب برسد. چه بسا خبر رسمی این تمدید همین امروز اعلام شود. اسپانیا در زمان لوپتگی 16 بازی انجام داده و آمار عالی 12 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. اسپانیا یکی از حریفان ایران در جام جهانی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۵۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)

سال 2009 در چنین روزی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در این مسابقه شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند حریف دیرینه خود را به نتیجه سنگین 6 بر 2 شکست دهند. بارسلونا در این فصل قهرمان اسپانیا شد.

دانلود (59.9MB)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!