Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@05:50:21 GMT

دلایل یک نماینده برای افزایش پلکانی قیمت بنزین

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۶۸۷۹۱

دلایل یک نماینده برای افزایش پلکانی قیمت بنزین

ساعت24 -نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که افزایش پلکانی قیمت حامل‌های انرژی می‌تواند کمکی به زیرساخت‌های اقتصادی کشور کند.

فریده اولادقباد اظهار کرد: در جریان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق شاهد مخالفت این کمیسیون با افزایش قیمت حامل‌های انرژی بودیم اما من فکر می‌کنم باید موقعیت واقعی کشور را در نظر بگیریم و بر اساس واقعیات تصمیم‌گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد افزایش پلکانی قیمت حامل‌های انرژی می‌تواند کمکی به اقتصاد کشور و زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه آموزش و پرورش نه تنها در دولت آقای روحانی بلکه در هیچ کدام از دولت‌ها از نظر بودجه در اولویت نبوده است. سال گذشته اعتبار آموزش و پرورش ۳۶ هزار میلیارد تومان بود که شش هزار میلیارد تومان کسری داریم. همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار شیر مدارس که از نظر رشد و سلامتی مورد نیاز است پرداخت نشده و حقوق معلمین حق‌التدریس نیز چند ماه به تاخیر افتاده است.

اولاد قباد اضافه کرد:‌ در بودجه سال ۹۷ نیز اعتبار آموزش و پرورش ۳۶ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که با سرجمع استان حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان خواهد شد و پنج هزار میلیارد تومان بابت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شده که امیدواریم در صحن مجلس رای بیاورد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: موضوع رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس دولتی در کمیسیون تلفیق به پیشنهاد کمیسیون آموزش مورد تصویب قرار گرفت و البته منوط به رعایت الگوی مصرف شد که در غیر این صورت باید کل هزینه پرداخت شود.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۶۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!