Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاترین مقام سیاسی دولت اسپانیا اعتراف کرد جزو آن دسته از کسانی نیست که دوست دارند ستاره سابق بارسلونا به کهکشانی‌ها ملحق شود. ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف خانگی رئال مادرید با پاری‌سن‌‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، یک بار دیگر موضوع احتمال پیوستن نیمار از پاری‌سن‌ژمن به کهکشانی‌ها مطرح شده است و ماریانو راخوی، نخست وزیر اسپانیاهم جزو آخرین نفراتی بوده که در این خصوص صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته برخلاف بسیاری از رئالی‌ها که خواهان پیوستن ستاره سابق بارسلونا به تیم تحت هدایت زیدان هستند، اعتراف کرد که دوست ندارد نیمار را در این تیم ببیند.

نخست وزیر اسپانیا که جزو هواداران و اعضای باشگاه رئال مادرید است، درباره بازی فردا شب کهکشانی‌ها برابر پاریسی‌ها گفت: هر فرد عاقلی می‌داند که پاری‌سن‌ژرمن تیمی است که پتانسیل به دردسر انداختن ما را دارد اما در چنین مسابقاتی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما فراموش نمی‌کنیم که تیم ما رئال مادرید است و لیگ قهرمانان تورنمنت محبوبش به خصوص الان که در لیگ وضعیت خوبی ندارد و از جام حذفی هم کنار رفته است. من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم صعود کنیم.

راخوی در پاسخ به این سؤال که در ترکیب PSG آیا بازیکنی هست که او نگران خطرسازی‌اش برای رئال مادرید باشد، تأکید کرد: مردم فقط به سه بازیکن خط حمله این تیم (کاوانی، نیمار و امباپه) نگاه می‌کنند که بازی‌شان هم واقعاً زیباست اما پاری‌سن‌ژرمن در تمامی بخش‌ها تیم خوبی است و بازیکنان دیگری مانند دی‌ماریا، وراتی و رابیوت دارد. به نظر من این بازی یک نبرد میان دو تیم از بهترین‌های فوتبال دنیاست.

بالاترین مقام سیاسی اسپانیا در ادامه درباره دو بازیکن خط حمله PSG‌ که حرف و حدیث‌هایی درباره پیوستن‌شان به رئال مادرید وجود داشت صحبت کرد. بازیکن اولی کایلیان امباپه بود که شایعه انتقالش به رئال مادرید از موناکو در تابستان سال جاری شنیده می‌شد.

او گفت: نمی‌دانم که آیا رئال مادرید می‌بایست با امباپه قرارداد می‌بست یا نه اما دلیلی که خیلی‌ها می‌گویند رئال باید او را می‌خرید این است که در این فصل بیل، بنزما و کریستیانو همگی افت کرده‌اند و این باعث شده که مردم به توانایی‌های‌شان شک کنند. معیار قضاوت درباره آنها اما نباید تنها وضعیت فعلی این بازیکنان باشد. من به توانایی آنها ایمان دارم.

بازیکن دومی که راخوی درباره احتمال پیوستنش به رئال مادرید صحبت کرد، نیمار بود. او در پاسخ به این سؤال که آسا دوست دارد نیمار را در پیراهن رئال مادرید ببیند، اظهار داشت: من به شخصه دوست ندارم او را در پیراهن سفید ببینم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن نیمار

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس