Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «اکبر رنجبرزاده»، عضو هیات رئیسه مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیانیه 220 نماینده مجلس درخصوص راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را بدین شرح قرائت کرد:

بسمه تعالی

حماسه بزرگ و تماشایی ملت قهرمان ایران در 22 بهمن 96، لبیک به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم با به نمایش گذاشتن حضور چشمگیر و ماندگار در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی پیام روشن و صریح به دشمنان قسم خورده و لجوج خود دادند و نشان راه هدایت به سست عهدان داخلی و خارجی بود و ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داشتن چنین مردمی افتخار نموده و قدرشناسی از این مردم شریف را درتلاش و کار بیشتر برای حل مشکلات کشور می دانیم.

پیام صریح مردم، مطالبه تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات آنها و پرهیز از حاشیه سازی بود.

پیام روشن 22 بهمن مردم به سردمداران آمریکا و رئیس جمهور عقب افتاده ذهنی او و رژیم کودک کش صهیونیسم، پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده طلبی آنها بود. باشد تا صبح دولتش بدمد. که این هنوز از نتایج سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟