Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:40:21 GMT

ایموجی‌های سامسونگ به‌روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۷۶۹۰۸

ایموجی‌های سامسونگ به‌روزرسانی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای تصاویر و شکلک‌ها ایموجی‌ها صورتک‌هایی هستند که در پیام‌رسان ها برای بروز حس و حالمان از آنها استفاده می‌کنیم. ایموجی به معنی "شخصیت تصویر" است که در عصر جدید فناوری روز به روز در حال آپدیت شدن است.

طبق آخرین اخباری که سامسونگ منتشر کرده‌است ایموجی‌های موجود در گوشی‌های این شرکت  به تازگی به‌روز رسانی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکلک‌های جدید را در تصویر زیر مشاهده‌ می‌کنید.

انتهای پیام/

آپدیت ایموجی‌های سامسونگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، اخیراً رندرهایی از گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های کلیدی آن را به نمایش می‌گذارد، این محصول از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل‌های قبلی خود دارد، به طوری که یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است و دارای لبه‌های گرد است.

گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G در سه رنگ نقره‌ای، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره ببرد، این گوشی هوشمند با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌‎شود.

شایعات منتشر شده حاکی از این است که گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G نسخه ری‌برند شده گوشی گلکسی A15 5G است، بنابراین ممکن است این گوشی به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شود و از نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED استفاده کند؛ انتظار می‌رود که گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G طی هفته‌های آینده عرضه شود.

کد خبر 736882

دیگر خبرها

  • بروزرسانی تازه این گوشی را امن‌تر از هرموقعی کرد!
  • تغییرات گلکسی s25 چشمگیر خواهد بود/ عکس
  • گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟
  • گوشی سامسونگ گلکسی A35 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • آپدیت عجیب ارتش روسیه روی پهپاد شاهد، این پرنده را ترسناک‌تر کرده است (+عکس)
  • مهم: اجرای آپدیت Dencun در شبکه اصلی اتریوم
  • دریافت یک پیام لیزری در فضا
  • دریافت یک پیام لیزری از ۱۶ میلیون کیلومتری در فضا
  • گلکسی واچ ۷ با سه نسخه در بازار
  • افزایش تاب‌آوری ونکوور با به‌روزرسانی استراتژی‌های اقلیمی