Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت-ایرنا-«محمد فتحعلی» سفیر ایران در بیروت بر حمایت کشورمان از مقاومت ملت فلسطین تا پیروزی نهایی یعنی آزادسازی کل فلسطین از بحر تا نهر تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، وی این سخنان را در مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت هلال احمر ایران در شهر نبطیه در جنوب لبنان و با مشارکت شماری از مقام های سیاسی و محلی برگزار شد، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحعلی گفت: انقلاب اسلامی ایران پس از قرن های طولانی بردگی، ظلم، خشونت و وابستگی به بیگانگان و قدرت های مستکبر به پیروزی رسید. وی افزود: ملت ایران دست به بزرگترین انقلاب در تاریخ زد؛ انقلابی بزرگ و منحصر به فرد که متکی بر ارزش های دینی و اسلامی بود. این همان ارزش هایی است که پیامبران بزرگوار برای آنها به پاخواستند.
وی با اشاره به جایگاه و نقش حضرت امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اسلام را عنوان و هویت فکری و عقیدتی نظام قرار داد تا میان مردم با عدل و برابر و به دور از تبعیض، نژادپرستی و فرقه گرایی حکم شود و معیار تقوا، اخلاق نیکو و اعمال صالح باشد. او به ملت ایران و امت اسلامی توصیه کرد که قدر بزرگی این روز را بدانند و به عدالت الهی زیر سایه اسلام و قرآن پایبند باشند و از اسلام و جمهوری اسلامی و قدرت آن پاسداری کنند.
فتحعلی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران زیر سایه رهبری حکیمانه ولی فقیه امام خامنه ای و دولت جناب آقای دکتر حسن روحانی نیز در همان راه مقدسی حرکت می کند که امام خمینی بنیان نهاد. نظام جمهوری اسلامی با عزم و اقتدار و با تاسی از امام در مقابل تمامی چالش ها و توطئه ها ایستاده است و دستاوردهای بزرگی را در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، صنعتی، نظامی و سیاسی محقق کرده است.
وی تاکید کرد که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر شعار انقلابی جاودان «نه شرقی و نه غربی» است.
سفیر ایران در بیروت با اشاره به حمایت های ایران از گروه های مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران به واجب اسلامی و انسانی خود عمل می کند و در راستای اهداف انقلاب اسلامی از ملت های مظلوم و در صدر آنها دو ملت فلسطین و لبنان و مقاومت شرافتمندانه و قهرمانانه آنها حمایت می کند. مقاومتی که توانست دشمن صهیونیستی را خار کند شکست دهد و به برکت این جهاد پیروزی نهایی یعنی آزادسازی فلسطین از بحر تا نهر محقق خواهد شد.
خاورم**2054

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • تأکید بر گسترش تعاملات میان ایران و ازبکستان با محوریت استان اصفهان
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو