Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اعضاي جنبش اسلامي نيجريه با برگزاري تظاهرات مسالمت آميز ديگري اجراي عدالت درباره قتل «شيخ قاسم عمر» و صدها تن از اعضاي جنبش اسلامي در سال 2015 را خواستار شدند.
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تظاهرات‌ها در کشورهای مختلف جهان و دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در آمریکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: نَه به اشغالگری در فلسطین و نَه به نسل‌کُشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک‌ مطالبه جهانی است.

وی تصریح کرد: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد. 

کنعانی خاطر نشان کرد: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بیش از 600 نفر در جریان اعتراض‌های حمایت از فلسطین در دست کم 15 دانشگاه سراسر آمریکا دستگیر شدند.

طبق تصویری که تارنمای اکسیوس از نقاط برگزاری اعتراض‌های دانشجویی حمایت از فلسطین منتشر کرده، این جنبش بیشتر از ساحل شرقی آمریکا متمرکز است.

همزمان با حضور دانشجویان معترض به سیاست‌های آمریکا در حمایت از جنایات اسرائیل در حوالی دانشگاه نورث‌ایسترن در بوستون، نیروهای سرکوبگر پلیس به تجمع آنها یورش بردند.

درحالیکه دانشجویان دستان خود را به دست یکدیگر حلقه زده بودند، پلیس حضور سنگینی را در صحنه اعتراض‌ها داشت و در نهایت بیش از 100 نفر از دانشجویان معترض را دستگیر کرد.

دو روز گذشته نیز بیش از 100 نفر در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیا بازداشت شدند.

تظاهرات مردم کشورهای جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستیتعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروفسور‌های ضداسرائیل
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • وجدان بیدار در جامعه بیمار
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  •  بازتاب بین المللی تظاهرات دانشجویان آمریکا
  • دانشجویان فرانسه به دنبال گسترش تظاهرات ضد صهیونیست