Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه به نقل از روابط عمومي فرمانداري ابركوه؛ محمد كاظمي نسب فرماندار ابركوه در پيامي از حضور پررنگ و با بصيرت امروز مردم ابرکوه و مهردشت، در راهپيمايي 22 بهمن ماه تقدير و تشكر کرد.
متن پيام به شرح زير است :
بسم الله الرحمن الرحيم
درود بر شما که به ندای حق طلبانه ولی زمان لبیک گفتید و با شعارهای کوبنده خود در راهپیمایی 22 بهمن عزت و سربلندی ایران اسلامی و همبستگی عمیق مردم با نظام را به نمایش گذاشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور پررنگ و پرشور شما نشان از بصیرت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب مي باشد، كه چشمان رهبر معظم انقلاب را روشن و روح پاک و مطهر شهدا و امام راحل و عظیم الشان را شاد کرد.
اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان ابركوه، كه در مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه با حضور آگاهانه، وحدت بخش، دشمن شكن و عزت آفرین خود بار دیگر همبستگی عمومی، وحدت ملی و عشق به ارزش های والای انقلاب اسلامی و حمایت از خواسته های به حق ملت های مسلمان را به منصه ظهور رسانده و با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند، صمیمانه تقدیر و تشكر می کنم.
محمد كاظمي نسب
سرپرست فرمانداري شهرستان ابركوه

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۷۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • درود بر ایران از قلب غزه