Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا- سرپرست فرمانداري شهرستان رشت از اشتغالزايي سه هزار و 112 نفر با اجراي طرح هاي مختلف اشتغالزايي و مشاغل خانگي خبر داد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيد محمد احمدي عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان رشت بيان داشت: اشتغال اين تعداد با پرداخت تسهيلات به طرح هاي اشتغالزيي از ابتداي سال جاري تاکنون انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره طرح هاي اشتغالزايي جديد (پايدار روستايي و فراگير) و ثبت نام آن در سامانه کارا از دو هفته گذشته تاکنون اظهار کرد: در اين مدت 305 نفر ثبت نام کرده اند که 10 طرح تاييد و از اين تعداد سه طرح در کميته فني شهرستان شامل دو طرح شيلات و يک طرح گردشگري، تصويب شد که به کميته فني استان براي تصويب و ابلاغ به بانک ها راه يافته است.
سرپرست فرمانداري شهرستان رشت با بيان اين که در بخش اشتغال فراگير و توجيه اين طرح به آموزش بيشتري نياز است، اظهار کرد: بنابراين ضروريست تا تيم کارشناسي در دستگاه هاي مربوطه اطلاعات کافي درباره طرح هاي اشتغالزايي داشته باشند.
احمدي با تاکيد بر ضرورت توجه به طرح تکريم ارباب رجوع در دستگاه هاي اجرايي شهرستان رشت تصريح کرد: دست اندرکاران در دستگاه ها بايستي در صورت مراجعه ارباب رجوع و سووال آنان در مورد طرح هاي اشتغالزايي، حتما توجه کرده و راهنمايي لازم را ارائه دهند.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، داراي 930 هزار نفر جمعيت است که 60درصد آنها شهري و 40 درصد روستايي هستند.
خبرنگار:شادي خورشيدي سدهي**انتشار:کبيري
7286/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه موظف شد با هماهنگی بانک مرکزی، ساز وکاری برای تضمین بازپرداخت تسهیلات حساب‌های فرعی طراحی کرده و طی توافق با دستگاه و بانک‌های عامل، امکان بستن حساب‌های فرعی را فراهم کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر این کمیسیون درباره آخرین وضعیت اجرای حساب واحد خزانه گفت: در این جلسه وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی موظف شد تا پایان اردیبهشت سال 1403 درخواست انتقال حساب‌های فرعی مسدود شده به انضمام اطلاعات کامل حساب را به بانک مرکزی ارسال کند. همچنین تمام حساب‌های فرعی که در حال حاضر بدون موجودی هستند را به طور کامل ببندند.

وی ادامه داد: وزارت نفت نیز موظف شد تا پایان اردیبهشت سال 1403 اطلاعات کامل حسابهای فرعی که مجوز از شورای عالی امنیت ملی دارند را به بانک مرکزی و دیوان محاسبات ارائه دهند. درخواست انتقال تمام حساب‌های فرعی بدون مجوز از شورای عالی امنیت ملی را نیز به انضمام اطلاعات کامل حساب به بانک مرکزی ارسال نماید.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه موظف شد تا پایان اردیبهشت سال 1403، با هماهنگی بانک مرکزی، ساز وکاری برای تضمین بازپرداخت تسهیلات حساب‌های فرعی طراحی کرده و طی توافق با دستگاه و بانکهای عامل، امکان بستن حساب‌های فرعی را فراهم کند. بانک مرکزی نیز موظف است حداکثر تا 1403/02/20، در راستای ایجاد امکان رصد و کنترل حساب‌های فرعی غیر مجاز دستگاههای اجرایی، دسترسی به سامانه سیاح بانک را برای خزانه داری و دیوان محاسبات فراهم کند.

حجت الاسلام پژمان فر بیان کرد:دیوان محاسبات کشور موظف است با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، خزانه داری کل کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت نفت و در صورت صلاحدید نمایندگان بانکهای عامل بر حسن اجرای مصوبات این جلسه نظارت کند. وضعیت اجرای حساب واحد خزانه در سازمان بیمه سلامت را مشخص کرده و گزارش آن را به این کمیسیون ارسال کند.

نماینده مشهد گفت: دیوان محاسبات باید تا تاریخ 1403/03/05 گزارشی کامل از نتایج اجرای مصوبات این جلسه و وضعیت نهایی اجرای حساب واحد خزانه به کمیسیون اصل نود ارسال کند.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان برنامه مکلف به بستن حساب‌های فرعی دستگاه‌ها شد
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود