Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@05:22:02 GMT

اقدام و عمل/ وعده اي که عملياتي شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۸۵۳۴۴

اقدام و عمل/ وعده اي که عملياتي شد

خبرگزاري آريا - کيش - ايرنا - هيجدهم آذرماه امسال دکتر انصاري لاري به اتفاق برخي معاونان و مسوولان سازمان منطقه آزاد کيش از مجموعه ورزشي المپيک جزيره ديدن کردند و در اين بازديد ضمن بررسي مشکلات و نيازهاي زيرساختهاي ورزشي جزيره، دستور لازم را براي اصلاح، تعمير، نگهداري بهتر و بهبود وضع موجود صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ايرنا، در آن بازديد که جمعي از اصحاب رسانه نيز حضور داشتند ، مدير عامل سازمان منطقه آزاد پس از بررسي امکانات مجموعه المپيک کيش ، آن را بستري قابل توجه براي رونق صنعت توريسم ورزشي قلمداد و دستور لازم را براي تعميير و خروج اين مجموعه از وضعيت نامناسب فيزيکي صادر کرد.
امروز سه شنبه پس از 2 ماه از بازديد اوليه ، مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش به منظور بررسي و روند فعاليت شوراي ورزش کيش که به اين منظور شکل گرفته ، راهي مجموعه المپيک شد تا از نزديک طرح بازسازي و تعمييرات مجموعه المپيک را بررسي کند.
دکتر انصاري لاري پس از بررسي سالن ورزشي اسکواش المپيک و ابراز خرسندي از روند آغاز بازسازي در اين مجموعه از مسوولان ورزش جزيره خواست روند کار را براي اميدواري افکار عمومي و ورزش دوستان جزيره تشريح کنند.
سرپرست معاونت عمراني و زيربنايي سازمان منطقه آزاد کيش در حاشيه اين بازديد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: يکي از مهمترين سياسيت هاي اين سازمان جذب توريسم ورزشي است و با دستور مديرعامل سازمان تعميرات اساسي در بخش هاي مختلف مجموعه ورزشي المپيک کيش آغاز شده است.
مصطفي خانزادي افزود: در سال هاي گذشته به هر دليل توجه کافي به نگهداري، تعمير و بازسازي اساسي در سالن هاي ورزشي اين مجموعه صورت نگرفته و اين وضعيت در شأن ورزش جزيره کيش نباشد.
وي گفت: با وجود تنگناهاي مالي در سازمان منطقه آزاد کيش اما بنا به دستور مديرعامل اين سازمان، تعميرات اساسي در سالن هاي ورزشي مجموعه المپيک آغاز شده است.
خانزادي اظهار کرد: با کمک و سرمايه گذاري بخش خصوصي و با بهره گيري از مشاوران و پيمانکاران متخصص ، مقرر شده است که تا 6 ماه آينده تعميرات به اتمام برسد.
وي گفت: تعمير و بازسازي جموعه المپيک کيش از سالن ورزش اسکواش آغاز شده و با توجه به نزديک بودن رقابتهاي ورزشي ملي و مسابقات جام جهاني فوتبال در قطر، تعميرات ضروري به نظر مي رسيد به اين دليل با پيش بيني اعتبار 200 تا 300 ميليارد ريالي تعميرات به بخش خصوصي سپرده شده است.
وي با تاکيد بر اينکه تمام تلاش مجموعه بر اين است که مصالح مورد استفاده با شرايط آب و هواي کيش مطابقت کامل داشته باشد اضافه کرد: ترجيح بر اين است که با اختصاص هزينه بيشتر خدماتي دريافت شود که حداقل براي 10 سال آينده از بابت تعميرات و نگهداري نگراني براي اين مجموعه وجود نداشته باشد.
در اين بازديد حميد استيلي، بهرام افشار زاده، حشمت الله مهاجراني ، حسين کلاني و جمعي از مسوولان سازمان منطقه آزاد کيش و اصحاب رسانه ، مديرعامل سازمان منطقه آزاد کيش را همراهي کردند.
جزيره کيش با 91٫5 کيلومتر مربع مساحت در ميان آب هاي نيلگون خليج فارس به دليل دارا بودن امکانات ورزشي مناسب، آب و هوا پاک و نيازنداشتن به رواديد سالانه ميزبان بسياري از تيم هاي ورزشي و مسابقات ملي و بين المللي است.
سالانه بيش از يک ميليون و 700 هزار گردشگر داخلي و خارجي از اين جزيره مرجاني بازديد و از ظرفيت هاي مختلف طبيعي ،تفريحي و گردشگري آن استفاده مي کنند.
جزيره کيش با مساحت 91.5 کيلومتر مربع و جمعيتي حدود 40 هزار نفر در 18 کليومتري کرانه جنوبي ايران در محدوده شمالي آب هاي نيلگون خليج فارس واقع است و از نظر تقسيم بندي سياسي و اداري کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.
6993* تنظيم و انتشار: اکبر بهاروند
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۸۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد