Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس گزارش سازمان هواشناسی خوزستان از صبح روز گذشته به دلیل وزش باد هوای 14شهرستان خوزستان شامل اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شادگان، آبادان، خرمشهر، هندیجان، امیدیه، ماهشهر، رامهرمز، رامشیر، هویزه و دشت آزادگان شاهد گرد و غبار غلیظ بود. شماری از نمایندگان استان خوزستان نیز از ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جایگاه هیات رییسه حضور یافتند و اعتراض خود را نسبت به شرایط موجود در این استان اظهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنان با حضور در جایگاه هیات رییسه مجلس دهم خواستار افزایش بودجه مبارزه با ریزگردها در لایحه بودجه سال 97 شدند.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در این مورد گفت: مشکلات خوزستان و مسائل مربوط به آن بسیار جدی است، همه باید کمک کنیم.
وی افزود: هم باید در بودجه به آن توجه شود هم این که به صورت جدی این موضوع را پیگیری کنیم.
رییس مجلس ادامه داد: بر همین اساس در لایحه بودجه سال آینده برداشت 150 میلیون دلار از صندوق توسعه برای حل مشکل ریزگردها را در نظر گرفته ایم که می تواند کمکی به حل این مشکل باشد.
پس از صحبت های لاریجانی ، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس و جمعی از اعضای هیات رییسه به همراه نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیات رییسه نشسته و جلسه ای برای حل مشکلات مربوط برگزار کردند.
هم اکنون این جلسه در جایگاه هیات رییسه مجلس ادامه دارد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ این نشست نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و سپس با سخنرانی تبیینی امام جمعه اهواز جلسه ادامه یافت. سپس مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خوزستان، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، دبیر شورای أمر به معروف و نهی از منکر و معاون امنیتی استاندار نیز به بیان نکاتی در این گردهمایی پرداختند.  در بخش های مختلف این گردهمایی، تمامی ائمه جمعه شهرستان های استان خوزستان حاضر در جلسه به بیان نکات، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در جمع بندی این نشست به سخنرانی پرداختند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند