Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: ثبت‌نام مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران از امروز (۲۵ بهمن) آغاز می‌شود و تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حجت‌السلام کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه تهران هر ساله با شور و حال خاصی برگزار می‌شود و دانشگاهیان مختلف هر ساله پرشورتر از سال گذشته در این مراسم شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امسال نیز مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: ثبت‌نام این مراسم از امروز (۲۵ بهمن) آغاز می‌شود و تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه ۶۰۰ نفر در مراسم اعتکاف دانشگاه تهران می‌توانند شرکت کنند، تاکید کرد: دانشگاهیان برای حضور در این مراسم می‌بایست به از طریق سایت utmosque.ir اقدام کنند.

وی افزود: مراسم اعتکاف در دانشگاه تهران از ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد و ثبت نام برای عموم آزاد بوده و البته اولویت با دانشجویان خصوصا دانشجویان دانشگاه تهران است.   منبع:فارس

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است

 محمد کرمی  در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در شرایطی که همه قدرت‌های جهانی سعی در ایجاد خلل در روند توسعه منطقه دارند اگر به خداوند متعال متکی شویم قطعاً بر همه این توطئه‌ها غلبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مباحث آموزشی و آینده نگری مدارس و دانشگاه ها نقش مستقیم و اثرگذاری در توسعه یک کشور دارد و اساس کار در حوزه فرهنگ از آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه مجموعه‌ها وظیفه دارند پای کار آموزش و پرورش باشند چرا که این نهاد مهم زیرساخت اصلی سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که اگر تربیت این ۲ نهاد با یکدیگر مغایرت داشته باشد فرزند ما دچار دوگانگی خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان رخ داده به طوریکه تاکنون پنج هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند که این اقتصاد دیجیتال می‌تواند موجب افزایش تولید و صادرات این استان شود.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ شناختی همه جانبه قرار داریم و دشمن در فضای مجازی به دنبال اشغال و هدایت ذهن‌ها و یاس و ناامیدی است؛ در این زمینه ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسوولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه مبانی نظری موجود در قرآن بسیار قوی است و همه تئوری‌ها و تحلیل‌های موجود از طرف دشمن را خنثی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد