Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان گفت: حکم 29 سال قبل امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده کتاب توهین آمیز آیات شیطانی همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی بلال مقدسیان در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی در 25 بهمن ماه سال 1367، گفت: سلمان رشدی همچنان یک کافر مرتد است و از نظر همه مسلمانان حکم امام خمینی (ره) همچنان به قوت خود باقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و رشد مسلمانان موجب شد تا دنیای استکبار نقشه تخریب چهره دین اسلام و پیامبراعظم (س) را طراحی کند، تصریح کرد: لذا با اجیر کردن افرادی مانند سلمان رشدی دست به تخریب چهره اسلام و پیامبر رحمت زد.

وی با بیان اینکه هدف کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی حمله به پایه های اعتقادی و ایمانی مسلمین بود، اضافه کرد: چرا که با تمسخر و استهزا و توهین به مقدسات اسلامی و توهین به قرآن کریم و حضرت رسول (س) سعی در تزلزل بین صفوف بهم پیوسته مسلمانان را داشت.

مولوی مقدسیان با اشاره به اینکه بعد از حکم تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص ارتداد سلمان رشدی موج اعتراضات در سراسر جهان شروع شد، افزود: مسلمانان زیادی برای قتل سلمان رشدی خائن و مرتد اعلام آمادگی کردند.

امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان با تاکید بر اینکه اقدام امام (ره) برای همیشه تاریخ در اذهان مسلمانان باقی خواهد ماند، اضافه کرد: ما مسلمانان باید بنیه اعتقادی خود را قوی کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان از ما سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: دشمنان و دنیای استکبار همیشه سعی در حمله به اسلام و مقدسات مسلمانان را دارند چرا که آن را درست مقابل خود می بینند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

سیدحسین خمینی فرزند شهید مصطفی خمینی، سیدحسن خمینی، یاسر خمینی، سیداحمد خمینی و دیگر اعضای بیت امام و چهره های برجسته حوزه بر پیکر آن مرحومه اقامه نماز کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900182

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عکسی از سیدحسین خمینی در هنگام نماز بر پیکر مادرش
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد