Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی در شهرکرد گفت: کمیته امداد امسال بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان کمک مردمی داشته است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پرویز فتاح ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال کمک‌های مردمی در کشور 20 درصد رشد داشته است به گونه‌ای که تاکنون بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان درآمد مردمی داشته‌ایم که با درآمد کمیته امداد نزدیک به یک هزار و 800 میلیارد تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقم تا پایان سال به بیش از 2 هزار میلیارد تومان درآمد متفرقه و مردمی برای یاری نیازمندان افزایش می‌یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بیان کرد: جمعیت مددجویان ما در کشور در حال کاهش است این در شرایطی است که ما همیشه می‌دویم که کشور را سیاه نشان دهیم و بگوییم رو به فقر است ولی چنین نیست و آمار نیز این مطلب را نشان می‌دهد.

فتاح تصریح کرد: در 2 سال و نیم گذشته با همکاری دولت، مجلس،  مردم و بانک جامعه مددجویان ما 15 درصد کاهش یافته است این یعنی آنها خودکفا شده‌اند.

وی ادامه داد: در تبصره 14 بودجه مستمری ماهانه ما از 4 هزار میلیارد تومان به 7 هزار میلیارد تومان برای سال 97 توسط کمیسیون تلفیق مجلس تصویب شده است این رقم رشد 75 درصدی را نشان می‌دهد هیچ ردیفی در بودجه 97 این میزان رشد نداشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به 3 برابر شدن مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ابتدای امسال، یادآور شد: هم اکنون یک میلیون و 507 هزار خانواده مستمری بگیر هستند که این رقم 2 سال پیش برابر یک میلیون و 740 هزار خانواده بوده است. همه برای برچیده شدن فقر مطلق تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال در بحث اشتغال و در سطح ملی 2 هزار و 100 میلیارد تومان سهم کمیته امداد بود که سهم چهارمحال و بختیاری از آن 34 میلیارد تومان بوده است خوشبختانه در استان و کشور 70 درصد این میزان جذب شده است. البته در بحث وام بانک ها واقعا همکاری خوبی و بی نظیری داشته‌اند.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کمیته امداد شهر قدس،اردویِ جهادیِ پزشکی برپا کرد. بینایی سنجی، شنوایی سنجی ،غربالگری، پزشک بانوان و مشاوره،از جمله خدمات ارائه شده در این اُردوی جهادی بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان