Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان سردار کمیل کهنسال امروز در چهاردهمین یادواره شهدای تخریب چی استان های شمالی در مهدیه رشت گفت: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون پاک شهداست و اصالت و هویت ملت ایران در گرو رشادت و جانبازی شهدای این سرزمین معنا می یابد.
وي همچنین نقش شهدای تخریب را در دوران دفاع مقدس سرنوشت ساز دانست و افزود: ضریب خطر پذیری و از جان گذشتگی در عرصه  تخریب بسیار بالاست و رزمندگانی که در این حوزه نقش آفرینی می کنند، پیش تازان عرصه ی شهادت اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین مهمترین پیام برپایی یادواره های شهدا را احیای نام و یاد شهیدان و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان تمامی توان خود را برای ایجاد استحاله ی فرهنگی در جامعه ی ایرانی به کار گرفته اند و بهترین شیوه مقابله با این هجمه های فرهنگی ترویج ارزش ها در قالب احیای سیره شهداست.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین دفاع مقدس را گنجینه  ذخایر درس آموز اخلاقی و انسانی برشمرد و گفت: جای جای حماسه های دفاع مقدس سرشار از رشادت و مظلومیت فرزندان رشید این سرزمین است و انتقال این تجربه ها می تواند آینده ی این ملت سرافراز را در مواجهه با جبهه ی استکبار و صهیونیسم جهانی تضمین نماید.
سردار محمد حق بین فرمانده ی لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان نیز در سخنانی نقش رزمندگان گیلانی را در عرصه های مختلف دفاع مقدس و جبهه مقاومت ستود و تلاش برای ایفای وظایف محوله در عرصه رزم را موجب ماندگاری حماسه های رزمندگان گیلانی در جبهه ی مقابله با کفر عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی