Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@02:19:09 GMT

همایش جهادگران علم و فناوری فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۴۶۱۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این همایش بیش از ۴۰ اثر علمی و فناوری بسیجیان استان فارس به نمایش گذاشته شد.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس گفت: ۱۲۰ اثر علمی در حوزه‌های مختلف به این همایش ارسال شده بود که پس از داوری ۴۰ اثر برای نمایش در این همایش و نمایشگاه انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا قاسمی با اشاره به آمادگی این سازمان برای حمایت ازنخبگان و پژوهشگران بسیجی ، افزود: صاحبان طرح‌های ابتدایی و آماتور برای اجرای طرح خود می‌توانند از ۳ تا ۵ میلیون تومان تسهیلات این سازمان بهره‌مند شوند و طرح‌های پیشرفته‌تر نیز پس از بررسی در کمیته مرکزی تهران حمایت‌های گسترده‌تر می‌شوند.
سردار گزنی جانشین سپاه فجر فارس در این همایش با بیان اینکه باید از استعداد‌ها و ظرفیت‌های پژوهشگران بسیجی حمایت شود گفت: علم آموزی مورد تأکید اسلام بوده و راه برون رفت از مشکلات کشور نیز تکیه برتوان جوانان با استعداد علمی است.
در پایان این آیین از طرح کاوشگر خورشیدی، لامپ مگنترون، باند ایکس با ۱۲ گیگاهرتز و نیز کاربری مخابرات ماهواره‌ای و رادار موشکی رونمایی شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ دبیر این همایش، از ارسال ۱۵۳ مقاله به دبیرخانه خبر داد و استقبال مراکز علمی از همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین را مثبت ارزیابی کرد.
کمال اکبری هدف از برگزاری این همایش را تولید ادبیات علمی در بحث رسانه‌های نوین معرفی کرد و با اشاره به تغییرات ساختاری سازمان صدا و سیما در استفاده از فرصت رسانه‌ای فضای مجازی، پژوهش علمی در این زمینه را ضروری دانست.
اولین همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» پس از برگزاری ۱۷ پیش نشست در طول ۶ ماه گذشته، با برگزاری ۱۱ نشست علمی، هشتم خرداد در تهران و نهم خرداد به میزبانی قم به کار خود پایان خواهد داد.
 در مراسم اختتامیه مقاله‌های برتر معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد