Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@07:16:34 GMT

اکران فیلمچنشتی ها 28 بهمن در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۵۸۱۶

اکران فیلمچنشتی ها 28 بهمن در بیرجند

تهیه کننده فیلم مستند چنشتی‌ها، از اکران فیلم "چنشتی ها" در 28 بهمن ماه جاری به عنوان اولین فیلم مستند نیمه بلند بومی استان در سینما بهمن بیرجند خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  خاورستان، احسان عمیدیان تهیه کننده فیلم مستند "چنشتی‌ها" امروز در مراسم رونمایی از پوستر فیلم مستند "چنشتی‌ها"، اظهار کرد: فیلم مستند چنشتی‌ها، روایتی از آیین ناشناخته اهالی روستای چنشت است که تاکنون به دلایل متعدد و خصوصا مخالفت اهالی این روستا، هیچگاه به تصویر کشیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی این فیلم را محصول شبکه مستند دانست و یادآور شد: مستند "چنشتی‌ها" حاصل دو سال تلاش شبانه روزی گروهی است که عامل مستند مذکور در شرایط کاری سخت به ساخت آن پرداختند.

 

تهیه کننده فیلم مستند چنشتی‌ها، با تاکید بر این که تاکنون، هیچ گروه فیلم سازی  امکان ثبت آیین مردم این منطقه را نداشت، عنوان کرد: نشان دادن آیین روستای دیدنی چنشت، از مهمترین رسالت ها و فعالیت هایی بود که با جدیت دنبال کردیم و یکی دیگر از اهدافمان آن بود که نگاه‌های غلطی که به این روستا وجود داشت را نقض کردیم.

 

عمیدیان با بیان این که پخش این فیلم به طور یقین تغییری در  نگرش افراد و بینندگان ایجاد خواهد کرد، گفت: روستای چنشت به عنوان یکی از 7 روستای گردشگری است که ثبت جهانی شده است.

 

وی افزود: عواملی همچون فقدان آب، مهاجرت از روستاها و همچنین تخلیه روستاهای مرزی دارای تبعات جبران ناپذیری است که بهترین راه حل برای آن، توسعه توریسم دارد.

 

تهیه کننده فیلم مستند چنشتی‌ها، ادامه داد: بخش خصوصی بایستی برای راه اندازی صنعت توریسم در منطقه تلاش کند.

 

عمیدیان تصریح کرد: این فیلم (مستند چنشتی ها)به عنوان اولین فیلم مستند نیمه بلند بومی خراسان جنوبی در 28 بهمن جاری در سینما بهمن  بیرجنداکران عمومی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان