Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسریع در روند اجرای پروژه‌های اجرایی استان نیازمند همکاری و مساعدت قرارگاه خاتم است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد ودنا امروز با سردار عبدالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) سپاه پاسداران دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در این دیدار با تاکید بر اینکه محور پاتاوه – دهدشت یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حمل و نقل جاده‌ای استان است، عنوان کرد: این ‌محور یکی از قطعات مهم کریدور جنوب به شمال است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با بهره‌بردای از این محور  200 کیلومتر از مسافت بنادر جنوبی از جمله بندر امام به مرکز کشور کوتاه‌تر می‌شود.

مقام ارشد اجرایی استان خاطرنشان کرد: این جاده نقش مهمی در افزایش ورود مسافران و  توسعه گردشگران در استان را به دنبال دارد و با بهره‌بردای از آن بسیاری از روستاها و شهرهای استان از بن‌بست خارج می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه تأمین آب اراضی دهدشت غربی از مهم‌ترین پروژه‌های کهگیلویه است، گفت: انتظار می‌رود با مشارکت و همکاری قرارگاه خاتم زمینه تسریع در روند اجرای این پروژه ایجاد شود.

احمدی بهره‌بردای از این پروژه را یکی از خواسته‌های به حق مردم کهگیلویه عنوان کرد و گفت: پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی برای تأمین آب  5 هزار و 500 هکتار اراضی منطقه هدفگذاری شده است.

نماینده علی دولت در استان، اظهار داشت: با اجرای طرح مهم آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق مشکل کم‌آبی این چهار شهر برای همیشه رفع و مردم از آب آشامیدنی پایدار برخوردار می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: باتوجه به تنش آبی در استان می طلبد برای رفاه حال مردم هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود.

احمدی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر، آب 350 روستا در مسیر این طرح با جمعیتی بیش از 87 هزار و 700 نفر نیز تأمین  می‌شود.                

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس

میعاد فر در نشست با استاندار همچنین با بیان اینکه به زودی ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال این تعداد به هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش یابد.

وی همچنین از افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد تا دهه فجر خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با بیان اینکه ۵۳ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در استان فعال است گفت: برای ارائه خدمات بهتر در استان به ۱۶ پایگاه دیگر نیاز است.

جاودان سیرت به فرسوده بودن ناوگان زمینی اورژانس استان اشاره و اضافه کرد: ۳۳ دستگاه از آمبولانس‌های اورژانس استان، بالای ۱۵ سال عمر دارند.

احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست تامین اورژانس هوایی برای شهرستان کهگیلویه را یک ضرورت دانست و گفت: در بودجه سال جدید برای تامین بالگرد به این شهرستان اعتبار تخصیص داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد