Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-02@12:09:31 GMT

شکار فروشندگان اینترنتی مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۰۷۳۰۳

رویداد۲۴-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ازانهدام اعضای دوباند حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد که ازطریق شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر وروانگردان‌ها می‌پرداختند. سرهنگ «محمد بخشنده»، گفت: مأموران وکارشناسان پلیس با رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های تخصصی، ردپای اعضای ۲ باند حرفه‌ای را شناسایی کردند که دریکی ازشبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر و روانگردان‌ها می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب مأموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند عناصر اصلی این دو باند را شناسایی کرده وبا دستور قضایی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ ۶ تن از متهمان پرونده را که در نقاط مختلف شهر تهران حضور داشتند دستگیر و مقداری ماده مخدر (گل) نیز از آنان کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، با بیان اینکه کارشناسان پلیس مبارزه با موادمخدر، به صورت شبانه‌روزی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را برای شناسایی سوداگران مرگ در فضای مجازی، رصد می‌کنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده موارد خلاف و موضوعات مجرمانه در زمینه تبلیغ یا فروش مواد مخدر و روانگردان در فضای مجاری، با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: کارشناسان فضای سایبری این پلیس با رصد‌های مدام و مستمرشان سعی می‌کنند ضمن ایجاد امنیت در فضای مجازی از آسیب‌های موجود در این فضا که جوانان و بویژه خانواد‌ه های آنان را تهدید می‌کند پیشگیری نمایند.
سرهنگ بخشنده، در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ یا با مراجعه به دایره «فتا»ی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی، جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ، گزارش‌های خود را به کارشناسان اطلاع دهند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد