Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرپروژه آزادراه تهران-شمال از حفاری 6 هزار متر و لاینینگ 4 هزار و 300 متر تونل شرقی البرز خبر داد و گفت: این تونل به طول 6 هزار و 400 متر به عنوان بزرگترین تونل راهی کشور با پیشرفت فیزیکی ۵۹.۵ درصد توسط دو پیمانکار ایرانی در حال احداث است.

سید بهلول حسینی ضمن اعلام این خبر افزود: عملیات اجرایی منطقه دو آزادراه تهران-شمال به طول 22 کیلومتر در اواخر خردادماه سال جاری با حضور معاون اول رییس جمهور آغاز شد که توسط 4 پیمانکار ایرانی و در قطعات 4 گانه در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی ضمن تاکید بر حجم سنگین عملیات اجرایی در این منطقه اظهار داشت: در منطقه دو این آزادراه 28 دستگاه پل رفت و برگشت به طول حدود 2 هزار و 900 و 42 دستگاه تونل به طول حدود 13 هزار و 500 متر وجود دارد.

مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال پیشرفت فیزیکی منطقه دو این آزادراه را 20 درصد عنوان و اضافه کرد: عملیات اجرایی در این منطقه با حضور 728 نفر نیروی انسانی و 468 دستگاه ماشین آلات در حال انجام است.

وی ادامه داد: تونل البرز به طول 6 هزار و 400 متر در منطقه دو این آزادراه قرار دارد که عملیات اجرایی آن تقریبا ازسال 90 توسط دو پیمانکار ایرانی و با پیشرفت فیزیکی ۵۹.۵ درصد در حال انجام است که تا کنون حفاری 6 هزار متر و لاینینگ 4 هزار و 300 متر بخش شرقی آن انجام شده است.حفاری تونل غربی البرز نیز مقرر شده تا با استفاده از دستگاه مکانیزه (TBM) صورت گیرد.

حسینی یادآور شد: تونل البرز بزرگترین تونل راهی کشور است که عملیات اجرایی آن با حضور 427 نیروی انسانی و 130 دستگاه ماشین آلات در حال انجام است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۰۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی ( افغانستان) وارد منطقه شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهارداشت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ 3 میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی افزود: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

مکفی بیان کرد: منطقه شمال شرق، استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی‌گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم ضمن اینکه مرز افغانستان نیز از مهر 1397 به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق 531 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود 302 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی خاطرنشان کرد: سرلشکر فلاحی بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد؛ امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت