Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان بررسی لایحه ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری و اقتصادی در مناطق مختلف کشور در کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: این لایحه پس از تصویب لایحه بودجه 97، در صحن علنی مجلس بررسی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس که با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان برگزار شد، افزود: به احتمال زیاد این لایحه که منطقه آزاد تجاری و صنعتی اینچه برون نیز یکی از این مناطق هشتگانه است در اوایل سال آینده درصحن علنی مجلس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درخصوص لایحه بودجه سال 97 نیز گفت: این لایحه نسبت به لایحه بودجه های سال قبل چند ویژگی و تفاوت شاخص دارد که تغییر در روش بودجه ریزی، شفاف سازی و واگذاری اختیارات به استان ها از جمله این ویژگی ها است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با قدردانی از دولت برای ارائه این نوع بودجه اضافه کرد: در بودجه 97 اعتبارات بر اساس عملکرد سه ماهه به دستگاه های اجرایی پرداخت و بر مصرف بودجه موسساتی که پیش از این پاسخگو نبودند، نظارت شده و 24 درصد بودجه هزینه ای و 30 درصد بودجه عمرانی در اختیار استان ها قرار می گیرد.
وی با اشاره به برخی اولویت های گنبدکاووس در اجرای طرح ها و پروژه ها تصریح کرد: تکمیل جاده موسوم به نفت که جزو طرح های ملی قلمداد شده، احداث راه آهن گرگان - گنبد و رفع مشکلات اختلافی بین مردم و منابع طبیعی در قالب ارائه طرحی به مجلس برای اصلاح قوانین و حمایت مالی از ورزش والیبال از جمله این اولویت ها و مطالبات مردم است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۱۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران

شهردار زلنودولسک روسیه در دیدار با سرکنسول ایران در کازان ضمن دعوت از میرزاخانی برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، داود میرزاخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان، میزبان آفاناسیف پاولوویچ، شهردار زلنودولسک، بود تا در خصوص همکاری‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری به تبادل نظر بپردازند. 

آفاناسیف در این دیدار ضمن دعوت از سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان برای بازدید از این منطقه، آمادگی خود را برای ایجاد مرکز تجاری ایران در این منطقه با همکاری سرکنسولگری اعلام نمود و از ایشان جهت بازدید از منطقه زلندولسک و ظرفیت‌های بنادر رودخانه‌ای و به ویژه بندر تازه تاسیس ترکیبی در حاشیه جزیره سیویاژسک دعوت به عمل آورد. 

سرکنسول کشورمان ضمن قبول دعوت به عمل آمده، اجلاس کازان فروم را فرصت مناسبی برای آشنایی تجار و بازرگان ایرانی با امکانات و تسهیلات این منطقه قلمداد نمود.

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟