Web Analytics Made Easy - Statcounter

در کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار مؤدی حقیقی و حقوقی فعال وجود دارد.
ابراهیم کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق دستور و تفویض اختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی و به منظور ساماندهی و تسریع در رسیدگی به امور و شکایت های مودیان مالیاتی، هیئت ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم در سراسر کشور و در این استان تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:با تشکیل این هیئت ، رسیدگی به شکایات مالیات اشخاص حقیقی تا سقف 500 میلیون ریال و اشخاص حقوقی تا سقف 5 میلیارد ریال مالیات های قطعی شده اعم از مبلغ مالیات های مستقیم و غیر مستقیم و مالیات برارزش افزوده در این هیئت صورت گیرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی، هیئت مذکور و واحد دادرسی مالیاتی از ابتدای سال 1397 شکایات مودیان مالیاتی را دریافت می کنند.
وی عنوان کرد: با این روند در فرایند رسیدگی به شکایات مالیاتی در مرکز استان تسهیل و تسریع شده و دیگر نیازی به ارسال اینگونه شکایات به تهران نخواهد بود.
کشاورز ابراز داشت: دستورالعمل اجرایی به ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها ارسال شده و بر همین اساس بزودی تشکیل واحد دادرسی مالیاتی و هیات ماده 251 مکرر قانون مالیات های مستقیم، فرایند انتخاب اعضاء هیات، تامین مکان مناسب برای هیات، فرایند ثبت و رسیدگی به شکایات مودیان، فرایند رسیدگی هیات و سایر مورد مربوط به تشکیل این هیات به ریاست مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در محل این اداره کل صورت خواهد گرفت.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: علیزاده
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: ۳ هزار جوان در این استان برای دریافت تسهیلات ازدواج در صف انتظار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد عبدالحسینی ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بویراحمد اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد در مجموع پرداختی‌های وام ازدواج رتبه چهار استان مانده به آخر در کشور بوده در صورتی که محرومیت‌های این استان نسبت به دیگر استان‌های کشور بیشتر است.

وی عنوان کرد: واقعیت امر 3 هزار نفر از جوانان کهگیلویه و بویراحمد در صف پرداخت وام ازدواج هستند و ما باید در استان یک تأمل بهتر و بیشتری روی مسئله حمایتی جوانان داشته باشیم تا بتوانیم خروجی بهتری بگیریم.

عبدالحسینی با اشاره به اهمیت و نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در جامعه، ابراز کرد: در سال گذشته در موضوع تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان عملکرد خوبی را در برخی شهرستان‌ها نداشتیم و این موضوع یکی از آسیب‌های ما بوده و امیدواریم با همتی که از فرمانداران و ستادهای ساماندهی امور جوانان دیده می‌شود نسبت به اهمیت موضوع ساماندهی بیشتر دقت کنیم و تصمیم‌های خوب و راهبردی دراین زمینه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 19 خرداد ماه شروع هفته ازدواج بهانه‌ای برای تمرکز بهتر روی فرآیند ازدواج است، ادامه داد: در حوزه جوانان شش موضوع اصلی(ازدواج، اشتغال، هویت دینی و ملی، نشاط اجتماعی، مسائل اجتماعی و مسکن) داریم که آنها را دنبال می‌کنیم که باید در طول سال 6 جلسه تخصصی پیرامون این موضوعات برگزار کنیم و اگر به شکل منظم و هر 45 روز و یا حداقل هر دو ماه یک بار این جلسات برگزار شود که بتوانیم این موضوعات را برنامه ریزی خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها داشته باشیم.

عبدالحسینی با بیان اینکه آمار ما در پرداخت وام ازدواج آمار خوبی نیست، بیان کرد: بعضی از بانک‌های ما در پرداخت تسهیلات ازدواج کم کاری می‌کنند در صورتی که بودجه برای این امر بودجه مشخصی است و در جلسه‌ای که با بانک‌های استان به ریاست معاون اقتصادی استاندار داشتیم برخی بانک‌ها اظهار می داشتند که ما کمبود نیرو داریم یا تعداد وام‌های تکلیفی ما زیاد است.

وی یادآور شد: در بحث گفتمان‌سازی و در بحث فرهنگ‌سازی دستگاه‌ها حرکت هماهنگی را با هم ندارند و نقش دستگاه‌ها یک نقش جزیره‌ای بوده و دستگاه‌ها حرکت هماهنگ‌ شده‌ای را با هم ندارند و برای همین ما در این جلسه و سلسله جلسات دیگر می‌خواهیم نسبت به این موضوعات به توافق نظر برسیم که در بحث ازدواج جوانان در شهرستان چه کارهایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی