Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - نخستين دوره المپياد ورزش هاي همگاني با شرکت بيش از 300 ورزشکار رضوانشهري و پره سري، در سالن ورزشي شهيد محسني اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ايرنا رئيس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر در حاشيه اين مسابقات گفت: در اين المپياد بيش از 300 ورزشکار در هشت رشته ورزشي متشکل از 16 گروه شامل واليبال سه نفره، فوتبال، بسکتبال، داژبال، روپايي، دارت، پنالتي هدفمند، طناب زني و طناب کشي به صورت انفرادي و گروهي با هم رقابت مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي لطيفي افزود: اين المپياد به مناسبت پاسداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و با شعار همه برنده ايم و با هدف ايجاد نشاط و شادابي ميان آحاد جامعه و همچنين توسعه و گسترش ورزش همگاني و استفاده از حداکثر ظرفيت شهرستان در مشارکت عمومي برگزار شده است.
منصور هادي پور رئيس هيأت ورزش روستايي و بازي هاي بومي و محلي رضوانشهر نيز به ايرنا گفت: در راستاي همگاني کردن ورزش و توسعه آن بين اقشار جامعه و همچنين افزايش شور و نشاط اجتماعي، اولين دوره المپياد ورزش همگاني برگزار شده است.
زيبا دولت پور مربي رشته واليبال در رضوانشهر نيز، با اشاره به نقش اين قشر در کسب موفقيت هاي ورزشي گفت: بانوان در رشد، توسعه و شکوفايي ورزش نقش ارزنده اي دارند.
وي افزود: هم اينک شاهد افتخار آفريني و کسب موفقيت هاي زيادي از سوي بانوان در رشته هاي مختلف ورزشي بخصوص واليبال هستيم و نياز به حمايت بيشتر داريم.
وي با اشاره به وجود استعدادهاي بسياري بين بانوان ورزشکار گفت: اگر امکانات، زمان و مکان تمريني مناسب در اختيار بانوان ورزشکار قرار بگيرد، حماسه آفريني هاي اين قشر در عرصه ورزش نيز روز به روز چشم گيرتر خواهد شد.
داريوش عبدالهي عضو شوراي اسلامي شهر رضوانشهر نيز در گفت وگو با ايرنا ، نشاط اجتماعي را يکي از شاخصه هاي توسعه يافتگي جامعه و داراي نقشي مهم در تامين سلامت فرد و جامعه دانست و گفت: نشاط اجتماعي يک وضعيت رواني مثبت توام با رضايتمندي از جريان تعريف زندگي، خشنودي و رضايتمندي اجتماعي و رواني است.
وي ادامه داد: شادي فعاليت فرد را برمي انگيزاند، بر آگاهي او مي افزايد و خلاقيت هاي فرد را تقويت مي کند، در واقع نشاط اجتماعي تاثير مستقيمي روي خلق و خوي افراد مي گذارد، حس نوعدوستي را در جامعه گسترش مي دهد و روابط اجتماعي را تسهيل مي کند.
شهرستان رضوانشهر در 70 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان واقع است.
** برتري تيم بسکتبال هيات رودسر برابر لاهيجان
در ادامه مسابقات بسکتبال ليگ برتر بزرگسالان استان گيلان و از هفته چهارم، تيم هيات رودسر موفق شد با نتيجه 66 بر 55 حريفش را شکست دهد.
تيم بسکتبال هيات رودسر با برتري در اين ديدار، به دومين پيروزي خود دست يافت و بالاتر از تيم لاهيجان در جدول رده بندي قرار گرفت.
در رقابت هاي بسکتبال ليگ برتر بزرگسالان استان گيلان تيم هاي درفک رشت ، شهر سبز لاهيجان ، دنياي فلز رشت ، هيات بسکتبال لاهيجان ، هيات بسکتبال صومعه سرا ، نظام مهندسي گيلان ، ملوان انزلي ، آرنا رشت ، شهرداري کوچصفهان ، هيات بسکتبال صومعه سرا ، هيات بسکتبال تالش و فراز انزلي حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم رقابت مي کنند.
خبرنگاران:مهرعلي گواهي-حسين مجرد**انتشار:کبيري
7285/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۲۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است