Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس مجلس در واکنش به تذکر نماینده مردم بوکان نسبت به توزیع فایلی در صحن و اتهام‌زنی به نمایندگان درمورد تهاتر قیر، گفت که تغییر رای نمایندگان در قبال دریافت قیر سخن نادرستی استمحمدقسیم عثمانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی لایحه بودجه سال ۹۷ کشور و مشخصاً رسیدگی به بند الحاقی به تبصره ۱۴ لایحه بودجه اختصاص داشت، با استناد به ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: یکی از نمایندگان مجلس فایلی را منتشر کرده است که در آن فایل مدعی شده نمایندگان در قبال دریافت قیر رای خود را عوض می‌کنند، لحن خود را تغییر می‌دهند و تذکر و اخطارهایشان را پس می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اصلاح‌طلب مردم بوکان در مجلس با انتقاد از این دست اقدامات در صحن خاطرنشان کرد: این چگونه سخن گفتن است؟ آقای لاریجانی من از شما می‌خواهم از شان نمایندگان و مجلس دفاع کنید.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: این سخن سخن نادرستی است و بنده ندیدم که کسی چنین گفته باشد.

رییس مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس دو هفته است که در حال رسیدگی هستند و بیان چنین سخنانی غیردقیق است و مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران

آفتاب‌‌نیوز :

محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند.

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد.

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز ۱۷ الی ۱۹ اردیبهشت ماهدر شهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین